اجرای طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان ضرورت دارد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد موسوی امروز _دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستاوردهای شورای پیشگیری از وقوع جرم استان به تصویب، ابلاغ و اجرای طرح‌هایی مانند ارتقای امنیت عمومی (پیشگیری از انواع خشونت)، صیانت از عفاف و حجاب و پیشگیری از تولید، توزیع و مصرف مشروبات الکلی از جمله دستاوردهای شورای پیشگیری از وقوع جرم استان چهارمحال و بختیاری است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان، امری ضروری است، اظهار کرد: در فاز عملیاتی این طرح، اداره‌کل بهزیستی استان به عنوان دفتر پروژه انتخاب و سند اقدامات لازم‌الاجرا با توجه به مقتضیات استان و با همکاری دستگاه‌های متولی پس از تدوین و تصویب در شورای سیاست‌گذاری با حضور بالاترین مقام ادارات ذی‌ربط، ابلاغ و اجرا خواهد شد.

عبدالرضا علی‌محمدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه با اشاره به انجام وظایف تعیین شده در قانون برای دستگاه‌های متولی، خواستار خارج شدن از مرحله آماردهی و انجام اقدامات مؤثر جهت ساماندهی کودکان کار و خیابان شد.

به گزارش ایمنا، در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان مقرر شد ظرف مدت یک هفته مرکز پروژه الگوی مواجهه صحیح با کودکان کار و خیابان در اداره‌کل بهزیستی استان تشکیل و دستگاه‌های متولی پیشنهادات خود را جهت تدوین سند ائتلاف، به این مرکز ارسال کنند.

همچنین در این جلسه از مدیرکل بهزیستی استان به عنوان یکی از مدیران شاخص استانی که در جهت آگاه‌سازی، فسادستیزی و ارتقای سلامت اداری تلاش دارند، تجلیل شد.

کد خبر 621045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.