الگوی مواجهه صحیح با کودکان کار و خیابان در دادگستری اجرا می‌شود

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: الگوی مواجهه صحیح با کودکان کار و خیابان در دادگستری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا بهرامی امروز _دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: معضل کودکان کار و خیابان محصول نابسامانی‌های اجتماعی بوده است و مقدمه آسیب‌ها و جرایمی مانند سرقت، خرید و فروش مواد مخدر و اعتیاد به حساب می‌آید.

وی افزود: به منظور مقابله با این پدیده ناهنجار برنامه‌ای تحت عنوان الگوی مواجهه صحیح با کودکان کار و خیابان در دادگستری استان اجرا می‌شود و امید است با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط و ستادهای مشابه استانی، زمینه‌ساز اقدامات مؤثر و نتیجه‌بخش جهت ساماندهی کودکان کار و خیابان باشیم.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان چهارمحال و بختیاری سیاست دستگاه قضا را جلوگیری از تزاحم، تداخل و موازی‌کاری با سایر ارگان دانست و تصریح کرد: اقدامات شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در خصوص کودکان کار و خیابانی کمک‌کننده و یاری‌بخش کمیته‌ها و ستادهای مشابه استانی است.

وی اضافه کرد: در ابتدای کار باید رضایت خداوند مد نظر قرار گیرد و پس از آن در اجرای قانون مردم را یکسان ببینیم و با افراد متخلف در حوزه شهری یکسان برخورد شود.

بهرامی تاکید کرد: اشرافیت و عمل به قانون امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد و شهرداری علاوه‌بر انجام کارهای عمرانی و شهرسازی به موارد حقوقی بیشتر توجه کند.

کد خبر 621044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.