زیرساخت‌های گردشگری «بازفت» توسعه یابد

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان کوهرنگ در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: توجه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری بخش بازفت ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر عسگری‌حسنوند امروز _دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مردم نقاط مختلف چهارمحال‌وبختیاری به‌ویژه شهروندان شهرکرد از وضعیت تأمین آب آشامیدنی پس از جاری شدن سیل اخیر در استان ناراضی هستند و نسبت به این موضوع گلایه دارند.

وی با اشاره به شناخت نداشتن شهروندان از تشکل‌های مردم‌نهاد، گفت: در مواردی تشکل‌های مردم‌نهاد با تشکل‌های احزاب سیاسی اشتباه گرفته می‌شود، لذا نخستین گام در گسترش این موضوع مهم، آموزش است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان کوهرنگ در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری ارتباط با بدنه فعال اجتماعی را موضوعی مهم دانست و افزود: دیدار مدیران با شوراهای اسلامی منجر به تقویت گفتمان وحدت، همدلی، انسجام و وفاق بین مردم و مسئولان می‌شود.

وی گفت: در سیل اخیر زندگی عشایر به کلی نابود شد و چادر عشایری و امکانات نیز به طور کامل به آن‌ها نرسید، همچنین سهمیه امکانات امدادی که به شهرستان کوهرنگ اختصاص داده شد با آمار خسارت‌دیدگان تفاوت بسیاری داشت.

عسگری‌حسنوند با اشاره به لزوم لایروبی رودخانه بازفت و تسریع در روند ساحل‌سازی حاشیه این رودخانه، افزود: توجه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری بخش بازفت ضروری است تا معضلات موجود هرچه سریع‌تر رفع شود، همچنین این منطقه ظرفیت مناسبی برای گردشگری و پذیرش مسافران دارد و نیاز است مسئولان شهری توجه ویژه‌ای به ارتقای این ظرفیت مهم در شهر بازفت داشته باشند.

کد خبر 621034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.