تروریسم از تجمعات به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند/ بیداری و قدرت مردم با اقدامات کور

یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به استفاده تروریسم از افراد حاضر در تجمعات به عنوان سپر انسانی، گفت: این نشان می‌دهد آن‌ها به آخر خط رسیده‌اند و نه تنها هیچ نتیجه‌ای از اقدامات خود نخواهند گرفت بلکه به زودی بساطشان جمع خواهد شد.

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ترور و اعمال خشونت‌های اخیر در جریان اغتشاشات اظهار کرد: استراتژی آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی در جنگ هیبریدی یا ترکیبی این است که با ایجاد ناامنی و شورش در داخل و فشار حداکثری از بیرون ایران را وادار به پذیرش خواسته‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی کند.

وی با اشاره به سابقه ترورهای کور در دهه ۶۰ افزود: در آن زمان منافقان از ترور به عنوان ابزاری بر ضد انقلاب اسلامی استفاده می‌کردند و با این کار بیش از ۱۷ هزار شهروند و تعداد زیادی از مسئولان نظام را به شهادت رساندند، سپس با حمایت‌های فرانسه و آمریکا و در دامن صدام به حیات خود ادامه دادند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره ریشه ترورهای اخیر گفت: پس از اینکه آنها نتوانستند حمایت مردم را به دست بیاورند و اهداف خود را برای کشاندن مردم به خیابان‌ها و براندازی نظام پیش ببرند یا موضوع تجزیه‌طلبی را به نقطه مطلوب خود برسانند و حتی اپوزیسیون خارجی که از آنها حقوق دریافت می‌کنند را یکپارچه کنند، به ابزارهای تروریستی آن هم ترورهای کور مانند داعش، کموله و گروه‌های وابسته روی آوردند.

وی با اشاره به ادعای جان بولتن درباره ورود سلاح و مهمات به ایران از طریق کردستان عراق خاطرنشان کرد: همه این تلاش‌ها برای حمایت از اقدامات مسلحانه و خرابکارانه در کشور بود و در شرایط کنونی آنها بیشتر به دنبال ایجاد جو ناآرامی و بی‌ثباتی در مسائل امنیتی هستند تا بتواند از این طریق به راحتی نیروهای خود را به داخل ایران نفوذ دهند و با ابزار ترور و وحشت مقاصد خود را دنبال کنند.

شجره خبیثه را باید از ریشه قطع کرد

کنعانی‌مقدم درباره تأثیر این اقدامات در ایجاد خدشه به امنیت جامعه گفت: جمله طلایی امام راحل (ره) درباره ترورها این بود که "ما را بکشید، ما زنده‌تر می‌شویم" زیرا این اقدامات تروریستی همواره باعث بیدارتر، مستحکم‌تر، قوی‌تر شدن و حضور در صحنه مردم شده است.

وی دلیل اصلی حضور مردم در صحنه را محکوم کردن ترورهای کوری دانست که افراد بی‌گناه به ویژه کودکان را مورد هدف قرار می‌دهد و ادامه داد: اکنون تروریسم از تجمعات به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند و در بین تجمعات اقدام به شلیک گلوله به نیروهای مدافع امنیت می‌کند، این نشان می‌دهد آن‌ها به آخر خط رسیده‌اند و نه تنها هیچ نتیجه‌ای از اقدامات خود نخواهند گرفت بلکه بساطشان جمع می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره نوع برخورد با ترورهای کور گفت: باید چشمه فتنه را پیدا و با آن مقابله کرد، کسانی که دست به چنین اقداماتی می‌زنند مزدور هستند و به دست عدالت به جزای خود خواهند رسید، آن‌ها شاخ و برگ‌هایی هستند که از شجره خبیثه ایجاد شده‌اند، بنابراین باید ریشه این درخت را مورد هدف قرار داد.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد صبر و تحمل نیروهای انتظامی در برابر این اقدامات دیگر جایی برای مماشات ندارد و باید با برخورد قوی‌تری با آن‌ها وارد صحنه شد.

کد خبر 621021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.