اجرای نمایش ترکیبی دفاع مقدس «تا پای جان» تمدید شد

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به دنبال استقبال گسترده شهروندان اصفهانی از نمایش ترکیبی «تا پای جان»، اجرای این نمایش از یکم آذرماه به مدت سه روز تمدید شد.

به گزارش ایمنا، سعید امامی اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده مردم و درخواست شهروندان برای بازدید از برنامه «تا پای جان»، اجرای این نمایش در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه (یکم تا سوم آذرماه) تمدید شد.

وی افزود: علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند از بعدازظهر روز دوشنبه با مراجعه به پایگاه الکترونیکی برنامه تا پای جان به نشانی http://tapayejan.ir نسبت به دریافت بلیت نمایش اقدام کنند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: نمایش ترکیبی تا پای جان از ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در محوطه باز پادگان گروه ۴۴ توپخانه ارتش اجرا می‌شود؛ زمانی که عموم مردم و علاقه‌مندان وارد محوطه نظامی می‌شوند، با نمایشگاهی از ادوات و تجهیزات نظامی و چند غرفه فرهنگی روبه‌رو شده و از آن‌ها دیدن خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، «تا پای جان»، زندگی شهید صیاد شیرازی در دوران تحصیل، فرماندهی، حضور در جنگ تحمیلی و عملیات‌ها را روایت می‌کند و همچنین در بخشی دیگر، فیلمی از زندگی این فرمانده شهید ارتشی اکران می‌شود.

کد خبر 620974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.