شکاف بودجه ۱۱۹ میلیون پوندی در شورای شهر اسکس

شورای شهر اسکس، شهری واقع در شرق انگلستان، باید راه‌های جدیدی برای کاهش شکاف بودجه ۱۱۹ میلیون پوندی خود تا سال ۲۰۲۵ بیابد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر اسکس پس از ارائه صددرصد پس‌اندازهای برنامه‌ریزی شده موجود خود، شکاف بودجه‌ای بیش از صد میلیون پوند را در عرض سه سال پیش‌بینی و اعلام کرد لازم است تمرکز مجددی روی بررسی راه‌های بیشتر برای تغییر رویه فعلی خود داشته باشد.

شورا اظهار کرد که بر طبق آمار و ارقام ارائه‌شده، تفاوت میان هزینه‌ها و درآمدهای مورد انتظار مقامات در سال ۲۰۲۴-۲۰۲۳ برابر با ۲۴ میلیون پوند پیش‌بینی شده است که این مبلغ برای سال بعد از آن به ۵۹ میلیون پوند و سپس در سال ۲۰۲۶-۲۰۲۵ به ۱۱۹ میلیون پوند افزایش خواهد داشت. این در شرایطی است که سهم شورای شهر اسکس از مالیات شوراهای شهر در سال ۲۰۲۲-۲۰۲۳ قرار است به‌طور متوسط تنها کمی بیشتر از ۶۰ پوند در سال افزایش یابد.

شورای شهر که به‌رغم ارائه کل موجودی پس‌اندازهای برنامه‌ریزی‌شده خود این میزان شکاف بودجه عظیم را تخمین زده است، اعلام کرد که پیش‌بینی‌های میان‌رده فعلی احتمالاً با توجه به زمینه اصلاح بودجه عادلانه برای دولت محلی از سال ۲۰۲۳-۲۰۲۲ تغییر خواهد کرد.

شورای شهر اسکس اظهار کرد که این نهاد در حال شناسایی راه‌هایی برای به‌دست آوردن پس‌اندازهای بیشتر از جمله به‌واسطه استفاده از فناوری و دیجیتالی‌سازی است و به بررسی طراحی مجدد خدمات و روش‌های مختلف کار با شرکای خود ادامه می‌دهد.

شکاف بودجه ۱۱۹ میلیون پوندی در شورای شهر اسکس

شورای شهر اسکس همچنین اعلام کرد که لازم است اطمینان حاصل شود خدمات ضروری می‌تواند در چارچوب افزایش تقاضا ارائه شود و همسویی مجدد برای تمرکز روی اهداف تعیین‌شده در برنامه «اسکس، شهری برای همه» تمرکز کلیدی این نهاد است.

یکی از اعضای کابینه امور مالی شورای شهر خاطرنشان کرد که شورا برنامه‌هایی برای رفع شکاف‌های بودجه پیش‌بینی شده در آینده دارد و با پیش روی بخشی از این برنامه‌ها آن را به اطلاع عموم خواهد رساند. وی اطمینان داد که کابینه فعلی شورای شهر در نظر دارد با به‌کارگیری تمام آنچه که در توان دارد، شورایی با شرایط بهتر و پایه‌های محکم برای آینده به کابینه بعدی شورا تحویل دهد.

کد خبر 620902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.