آرژانتین-عربستان/آغاز آخرین ماجراجویی مسی در جام جهانی

تیم ملی آرژانتین در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ رودرروی عربستان سعودی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم‌های آرژانتین و عربستان در ورزشگاه لوسیل به مصاف یکدیگر می‌روند.

روز اول گروه C جام جهانی ۲۰۲۲

دیدار تیم‌های آرژانتین و عربستان

سه‌شنبه، اول آذرماه، ساعت ۱۳:۳۰

ورزشگاه: لوسیل (الظعاین)

داور: اسلاوکو وینچیچ (اسلوونی)

آخرین رویارویی: عربستان صفر- آرژانتین صفر (دوستانه)

بازی‌های اخیر (همه مسابقات):

آرژانتین:

امارات صفر- آرژانتین ۵ (دوستانه)

آرژانتین ۳- جامائیکا صفر (دوستانه)

آرژانتین ۳- هنوراس صفر (دوستانه)

آرژانتین ۵- استونی صفر (دوستانه)

ایتالیا صفر- آرژانتین ۳ (فینالیسیما)

جام جهانی قطر

عربستان:

عربستان صفر- کرواسی یک (دوستانه)

عربستان یک- پاناما یک (دوستانه)

عربستان یک- ایسلند صفر (دوستانه)

عربستان یک- آلبانی یک (دوستانه)

عربستان صفر- آمریکا صفر (دوستانه)

پیش نمایش:

در اولین دیدار گروه C جام جهانی آرژانتین که به گواه بسیاری از کارشناسان از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رود به مصاف عربستان سعودی می‌رود. این دوره جام جهانی به احتمال بسیار زیاد آخرین جام جهانی لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتین به شمار می‌رود و آخرین شانس این بازیکن برای بالا بردن کاپ قهرمانی بزرگ‌ترین رقابت فوتبالی است.

آرژانتین در حالی به مصاف عربستان می‌رود که این روزها با بحران عجیب مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. در روزهای گذشته و پیش از آغاز جام جهانی نیکلاس گونزالس و خواکین کوریا دو مهاجم آلبی سلسته به دلیل مصدومیت از لیست آرژانتین خط خوردند تا آنخل کوریا و تیاگو آلمادا جایگزین این دو شوند.

یاران لیونل مسی در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از ورود به قطر، در ابوظبی به مصاف امارات رفتند، تیمی که با توجه به سبک بازی و منطقه جغرافیایی شباهت‌های زیادی به اولین حریف این تیم در جام جهانی یعنی عربستان داشت. آن دیدار با درخشش دی ماریا با پیروزی ۵ بر صفر آرژانتین به پایان رسید.

در سوی دیگر تیم ملی عربستان حضور دارد که برای دومین دوره متوالی در جام جهانی شرکت می‌کند و این بار می‌خواهد با هدایت هروه رنار عملکردی متفاوت نسبت به آنچه در ۲۰۱۸ روسیه داشت، به نمایش بگذارد. عربستان غیر از آرژانتین، تیم‌های لهستان و مکزیک را نیز در پیش دارد و به نظر می‌رسد برای صعود از گروه با دو رقیب بعدی‌اش رقابت حساسی خواهد داشت.

عربستان نیز پیش از دیدار با آرژانتین در آخرین دیدار تدارکاتی خود میزبان کرواسی، نایب قهرمان دوره قبل بود و در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

ترکیب احتمالی:

آرژانتین: امیلیانو مارتینز (دروازه‌بان)، مولینا، رومرو، اوتامندی، اکونا، دپائول، پارِدِس، مک آلیستر، مسی، لیزاندرو مارتینز و دی‌ماریا

عربستان: الاویس، البوریک، الامری، البلیهی، الشهرانی، کانو، الملکی، الشهری، الفرج، الدوساری و البریکان

پیش‌بینی نتیجه:

آرژانتین ۲- عربستان صفر

کد خبر 620860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.