تداوم اجرای طرح بازآفرینی شهری در زرند

شهردار زرند گفت: بیش از ۶۰ هزار مترمربع از فضاهای شهری در طرح بازآفرینی شهرداری بهسازی و آسفالت می‌شود و امیدواریم با اجرای این طرح‌ها شاهد رونق بیشتر شهر باشیم.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای طرح ساماندهی معابر خاکی شهر در طرح بازآفرینی شهرداری خبر داد و اظهار کرد: پروژه‌های زودبازده بازآفرینی شهری با هدف جلب رضایت شهروندان، بهسازی بافت‌های فرسوده شهری و کمتر توسعه یافته در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی افزود: شهرداری در راستای بهسازی معابر به منظور تسهیل در رفت و آمد، تأمین رفاه و آسایش شهروندان و بهبود سیما و منظر شهر طی چند ماه آینده بیش از ۷۰ معبر خاکی را بهسازی و آسفالت خواهد کرد.

شهردار زرند با بیان اینکه ادامه اجرای طرح بازآفرینی شهری با هدف ارتقای کیفیت زندگی است، خاطرنشان کرد: در این طرح بیش از ۶۰ هزار مترمربع از فضاهای شهری بهسازی و آسفالت می‌شود و امیدواریم با اجرای این طرح‌ها شاهد رونق بیشتر شهر باشیم.

ضیاء‌الدینی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی و فرش‌موزاییک پیاده‌روهای بلوار شهید تهامی، تصریح کرد: در این طرح بیش از ۱۲۰۰ مترمربع از فضای پیاده‌روها با استفاده از موزائیک ساماندهی و استانداردسازی می‌شود.

وی گفت: رفع نقطه حادثه‌خیز بلوار شهید تهامی (تقاطع خیابان کارگر، بلوار شهید تهامی) از دیگر اقدامات شهرداری در این مسیر است؛ با اجرای این طرح گردش شهروندان به خیابان کارگر با سهولت و امنیت بیشتری انجام می‌شود.

شهردار زرند افزود: به زودی ضلع مقابل بلوار تهامی با اجرای راست‌گرد ساماندهی و بهسازی می‌شود.

کد خبر 620820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.