برخورد موتورسیکلت با دوچرخه حادثه آفرید

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با دوچرخه در خمینی‌شهر که منجر به فوت راکب دوچرخه شد، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با دوچرخه در خیابان کهندژ بلافاصله مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر به همراه نیروهای امدادی جهت بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه به دلایل نامشخصی با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر آن هر دو نفر راکب وسایل نقلیه مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه راکب دوچرخه که فردی ۷۰ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد، افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت فیزیکی دوچرخه و موتورسیکلت از لحاظ فقدان حفاظ مناسب برای آن در مقایسه با اتومبیل، ضرورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را برای دوچرخه سواران و راکبان موتور سیکلت چند برابر می‌کند، لذا از شهروندان می‌خواهیم هنگام رانندگی با هر نوع وسیله نقلیه‌ای قوانین و مقررات را رعایت کرده و با سرعت مجاز و مطمئن رانندگی کنند تا شاهد وقوع این حوادث مرگبار و جبران‌ناپذیر رانندگی نباشیم.

کد خبر 620816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.