تفکر بسیجی همواره برای کشور ما نجات‌بخش بوده است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه تفکر بسیجی همواره برای کشور ما نجات‌بخش بوده است، گفت: اگر بخواهیم بر مشکلات فائق آییم، باید با تفکر بسیجی به کشور خدمت کنیم، چراکه بسیجی یعنی از جان خود بگذرد و از مملکت خود دفاع کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، جت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی اظهار کرد: حاج علی کشفیا به عنوان یکی از افتخارات ورزش کشور، بر گردن ورزش ما حق دارد و ایشان در دوران پرافتخار دفاع مقدس و پس از آن در عرصه بین‌المللی، برای مملکت و مردم ما افتخارآفرینی کرده است.

وی ادامه داد: به‌تازگی در مسابقات جهانی والیبال نشسته، تیم ملی کشورمان به سرپرستی و تلاش حاج علی کشفیا، مقام قهرمانی را برای کشور به ارمغان آوردند و به‌رغم هجمه‌ای که برای ورزشکاران ما وجود داشت، با مدیریت ایشان پرچم کشور ما برافراشته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: در مورد بسیج جمله زیبای «و خداوند در آسمان ملائکه و در زمین بسیجیان را دارد» وجود دارد، لذا هر موقع با تفکر بسیجی پیش رفته‌ایم، موفق بوده‌ایم و در موضوعات مختلفی از جمله جنگ، جبهه و کرونا تفکر بسیجی همیشه کشور ما را نجات داده است.

وی افزود: اگر باز هم بخواهیم بر مشکلات فائق آییم، باید با تفکر بسیجی به کشور خدمت کنیم، چراکه بسیجی یعنی از جان خود بگذرد و از مملکت خود دفاع کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برگی تصریح کرد: فردا _دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه_ تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی بازی اول خود را برگزار می‌کند که برای فوتبالیست‌های کشورمان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم با این هجمه که علیه تیم ما وجود دارد، بتوانند به بهترین شکل موفق ظاهر شوند و دل مردم را شاد کنند.

کد خبر 620799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.