انهدام شبکه سازمان‌یافته نفاق توسط پلیس اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره سازمان‌یافته شبکه نفاق در عملیات پیچیده و هوشمندانه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اصفهان خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دنبال طراحی فتنه جدید دشمن برای ایجاد آشوب و ناامنی در میهن اسلامی و تحرکات برخی عناصر مرتبط با گروه‌های معاند و ضدانقلاب خارج‌نشین، اعضای یک باند سازمان‌یافته شبکه نفاق در رصد هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: سرانجام با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی و هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی اعضای این باند در یک عملیات پیچیده و هوشمندانه در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از محل اقامت آن‌ها تعداد ۵۰ عدد کوکتل مولوتف، تعداد قابل توجهی اعلامیه، بی‌سیم، اسپری رنگ برای شعارنویسی، کیس رایانه و وسایل فنی که از طریق آن‌ها با سرشبکه‌های نفاق خارج نشین ارتباط برقرار می‌کردند، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اعضای این باند چهار نفر هستند که در اعترافات به دست آمده از آن‌ها قصد انجام عملیات خرابکارانه، ایجاد آشوب و ناامنی و تحریک مردم را داشتند، تصریح کرد: متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شده و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر هم‌دستان و افراد مرتبط با این باند در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای فراجا پاسدار امنیت مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان این ملت بدانند که حافظان و مدافعان امنیت محکم و استوار در صحنه ایستاده‌اند و اجازه فتنه‌انگیزی به آن‌ها را نخواهند داد و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) این شرارت‌ها جمع خواهد شد.

کد خبر 620798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.