۱۰ طرح و ایده دیجیتال در مدیریت شهری قم حمایت می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حضور طیف عظیمی از نوجوانان و جوانان در رویداد بسیج گفت: ۱۰ ایده و طرح رویداد بسیج که با سیاست‌ها و اولویت‌های شهر همراه باشد، حمایت و پشتیبانی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سیدمحمدحسین دهناد در حاشیه برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم اظهار کرد: حضور طیف زیادی از نوجوانان و جوانان که ایده‌های خود را مطرح کرده‌اند در ابتدای ورود به رویداد جلب توجه می‌کند.

وی ادامه داد: در این رویداد در زمینه‌های مختلفی از جمله اپلیکیشن و سرویس‌های نرم‌افزاری تا محتوای انیمیشن یا پویانمایی در حال تولید آثار فاخر است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مدیریت شهری با بیش از ۳۷۰ نوع مأموریت در شهر روبه‌رو است، گفت: این مأموریت‌ها از بدو تولد یک انسان تا انتهای زندگی با وی است.

وی با بیان اینکه رفتار مناسب شهروندان در گرو آموزش مناسب به خصوص در سنین پایین است، اضافه کرد: به همین دلیل اعلام آمادگی کردیم که در حوزه حمل‌ونقل و مخاطبان به‌خصوص دانش‌آموزان از طرح‌ها حمایت می‌کنیم.

دهناد گفت: ما قول داده‌ایم از ۱۰ اثری که در زمینه‌های مختلف با دید بحث‌های حمل‌ونقلی، ایمنی و موضوعاتی که در اولویت شهر و سیاست شهرداری قرار بگیرد، حمایت کنیم، البته حمایت‌ها مختص این رویداد نیست و بعد از این رویداد نیز از تیم‌ها پشتیبانی حمایت مالی می‌کنیم.

کد خبر 620777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.