عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ آبان‌ماه

در این بسته خبری از برکناری شهردار ابهر تا انعقاد قرارداد برای دفع پسماندهای عادی در بندرعباس و پاسخگویی به بیش از چهار هزار پیام ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهردار ابهر برکنار شد

استیضاح علیرضا عباسی نیا شهردار ابهر با شش رأی اعضای شورای اسلامی این شهر مورد تأیید قرار گرفت و وی از این مسؤولیت برکنار شد.

انعقاد قرارداد برای دفع پسماندهای عادی در بندرعباس

حمید جمالی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: طی هفت ماه سال جاری ۳۵ شرکت با سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس قرارداد منعقد کردند که زباله‌های خود را به سایت منتقل می‌کنند و در آنجا دفن می‌شود.

برگزاری مسابقه تکمیل جمله "اگر من یک کتاب بودم…"

امیر نجم، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری مسابقه تکمیل جمله "اگر من یک کتاب بودم…"، خبر داد.

خانه محیط زیست افتتاح شد / نصب ۱۰ سطل زباله دوقلو در سطح شهر

مصطفی محمودی، شهردار گلشهر با اشاره به افتتاح خانه محیط‌زیست شهر، گفت: شهرداری در راستای ترویج فرهنگ تفکیک زباله در میان شهروندان، ۱۰ سطل زباله در نقاط مختلف شهر نصب می‌کند.

آغاز ساماندهی و نصب تابلوهای شهری قیدار

سیدمصطفی موسوی، شهردار قیدار از آغاز عملیات ساماندهی تابلوهای معرفی معابر شهری خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۶۰۰ تابلو اصلاح، نگارش جدید و نصب شده است.

تکمیل پروژه احداث سردرِ بازار تاریخی گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: یکی از رویکردهای شهرداری حفظ ارزش‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان است، در این راستا ساخت سردرِ بازار تاریخی شهر انجام شد.

احداث پارک ۵ هکتاری در شهر قمصر

مجتبی ولی‌پناه، شهردار قمصر از احداث پارک پنج هکتاری در این شهر خبر داد و گفت: تمام امکانات این بوستان توسط بخش خصوصی تأمین می‌شود.

پاسخگویی به ۴۲۰۰ پیام ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری گرگان

احمد سالاری، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از پاسخگویی به بیش از ۸۰ درصد پیام‌های ثبت شده در سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری گرگان خبر داد.

کد خبر 620774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.