نیروی انتظامی با این هجمه‌ها عقب نخواهد نشست

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی قهرمان، دلیر و فداکار ثابت کرده است که با این هجمه‌ها عقب نخواهد نشست، ‌گفت: از شهادت عزیزان و یتیمی فرزندان خود هیچ ترسی نداریم زیرا با امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا عهد و پیمان بستیم که پاسدار انقلاب باشیم.

سرتیپ پاسدار مجتبی فدا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه آئین تشییع شهدای مدافع امنیت اظهار کرد: ضمن قدردانی از مردم و کارکنان زحمتکش فراجا باید تاکید کرد که این شهادت‌ها، جانبازی‌ها و رشادت‌ها ما را مصمم‌تر، قوی و محکم‌تر می‌کند؛ نیروی انتظامی قهرمان، دلیر و فداکار نیز ثابت کرده است که با این هجمه‌ها عقب نخواهد نشست.

وی اولویت اول نیروهای انتظامی را خدمت به مردم، در کنار مردم بودن با مردم بودن و فراهم کردن آسایش و امنیت اعلام کرد و افزود: از شهادت عزیزان و یتیمی فرزندان خود هیچ ترسی نداریم زیرا با امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا عهد و پیمان بستیم که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی باشیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان نیروهای انتظامی را از این عهد و پیمان مستثنی ندانست و گفت: به نوبه خود از همه کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی تشکر می‌کنم.

کد خبر 620753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.