شهرداری مشهد بزرگترین نیروگاه بیوگاز کشور را می‌سازد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: شهرداری با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت بزرگترین نیروگاه بیوگاز کشور است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی نجفی اظهار کرد: احداث پارک ۴۱ هکتاری جهان‌شهر با اعتبار فضای سبز ۱۳۰ میلیارد ریال از اقدامات برجسته این دوره مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه توسعه ظرفیت بازیافت بیمارستانی به ۳۱۳ مترمکعب رسیده است، افزود: مدیریت شیرابه‌ها از مشکلات بزرگ شهری است و موفق شده‌ایم حوضچه‌ها را به ۱۷۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع افزایش دهیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در خصوص توسعه بازیافت ساختمانی، خاطرنشان کرد: نخستین خط بازیافت آسفالت در مشهد راه‌اندازی شده است و ظرفیت آن از ۹۷۱ تن در سال به هشت هزار تن در سال افزایش یافته که رشدی معادل ۸۰۰ درصد است.

نجفی اضافه کرد: مکمل خاکی هفت درصد افزایش داشته و شهرداری مشهد را در تأمین نیاز خاکی بی‌نیاز کرده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی فروشگاه‌های شهر ما، تصریح کرد: دو فروشگاه شهر من و چهار بازار میوه و تره‌بار در این دوره ساخته شده است، با توجه به سیاست شورای اسلامی شهر تمرکز در حاشیه در توسعه زیرساخت‌ها بوده است‌.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بازارهای موقت شهر نیز توسعه‌یافته است و هفت بازار تخصصی و موضوعی ایجاد شده که رشد ۲۷ درصدی داشته است و از رتبه ۱۶ کشوری به رتبه یک رسیده‌ایم.

کد خبر 620738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.