مشارکت مردم اصفهان با مراکز نیکوکاری به بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان رسید

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری، بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی با همکاری مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و بین مددجویان و نیازمندان محلات توزیع شده است.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر لزوم توجه به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان محلات، اظهار کرد: ۵۳۲ مرکز نیکوکاری در سطح استان با مشارکت مردم در رسیدگی به نیازهای اساسی محرومان و نیازمندان و خدمت‌رسانی به صورت محله‌محور، نقش مؤثری ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به استفاده از توان مردمی در ترویج روحیه جهادی برای تسهیل و تسریع خدمت‌رسانی به افراد ضعیف و کم‌درآمد، افزود: افزایش میزان کمک‌های مردمی در قالب‌های نقد، کالا و خدمات به ارزشی بیش از ۴۰۲ میلیارد و ۳۶ میلیون تومان، نشان از حسن اعتماد مردم و نیکوکاران به این مراکز و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط این نهاد به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به حضور میدانی مراکز نیکوکاری و تمرکز در ارائه خدمت به نیازمندان و جامعه هدف، خاطرنشان کرد: برای کیفی‌سازی در نحوه خدمت‌رسانی، علاوه بر آموزش به مسئولان مراکز، بر عملکرد تخصصی آن‌ها نیز توجه شده و درحال‌حاضر ۱۵۷ مرکز به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف نظیر درمان، مسکن، اشتغال، دانش‌آموزی و جهیزیه برای توانمندسازی مددجویان فعالیت دارند.

کد خبر 620730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.