بازدید بیش از ۲۶ هزار نفر از برنامه «تا پای جان»

معاون فرهنگی شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری برنامه هنری «تا پای جان برای ایران» به یاد شهید صیاد شیرازی گفت: تاکنون بیش از ۲۶ هزار نفر به تماشای این برنامه نشسته‌اند، در این راستا با توجه به استقبال شهروندان امیدواریم بتوانیم اجرای این برنامه را برای چند شب دیگر تمدید کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی شاهمرادی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: به مناسبت «حماسه ۲۵ آبان‌ماه، روز اصفهان» ۱۱۵ عنوان برنامه با ۴۳۰ اجرا تدارک دیده شد.

وی با اشاره به برنامه هنری «تا پای جان برای ایران» به یاد شهید صیاد شیرازی گفت: تاکنون بیش از ۲۶ هزار نفر به تماشای این برنامه نشسته‌اند، در این راستا با توجه به استقبال شهروندان امیدواریم بتوانیم در صورت موافقت ارتش اجرای این برنامه را برای چند شب دیگر تمدید کنیم.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان تصریح کرد: فرزند شهید صیاد شیرازی نیز در یکی از اجراهای این برنامه مهمان ما بود و از برپایی این برنامه تشکر کرد.

وی با اشاره به نقدهای مطرح شده پیرامون ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برنامه‌های گرامیداشت روز اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۶ میلیارد تومان برآورد کلی و آورده شهرداری و سازمان‌های زیرمجموعه آن برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت ۲۵ آبان است.

کد خبر 620723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.