دیدار سلاجقه با رئیس سرویس اطلاعاتی مصر کذب محض است

رئیس مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست با تکذیب خبر دیدار علی سلاجقه با رئیس سرویس اطلاعاتی مصر در قاهره، گفت: رئیس سازمان محیط زیست در سفر به کشور مصر با وزیر امور خارجه این کشور و برخی از همتایان محیط زیستی خود در سایر کشورها دیدار و گفت‌وگو کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، سیدحسین موسوی‌فر ادعای یک رسانه عربی مبنی بر دیدار علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با رئیس سرویس اطلاعاتی مصر در قاهره را تکذیب و اظهار کرد: دیدارهای رئیس سازمان محیط زیست در کشور مصر مشخص و معلوم است و این دیدارها تنها با مقامات سیاسی و محیط زیستی کشورهای مختلف صورت گرفته است.

وی ادامه داد: علی سلاجقه در سفر به کشور مصر، علاوه بر سخنرانی در بیست‌وهفتمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی، با وزیر امور خارجه مصر و برخی از همتایان محیط زیستی خود در سایر کشورها دیدار و گفت‌وگو کرد که محور این گفت‌وگوها نیز مباحث مربوط به تغییر اقلیم و تلاش برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای بوده است.

پس از سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به مصر برای شرکت در بیست و هفتمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد (کاپ ۲۷)، بعضی از سایت‌های داخل کشور به نقل از رسانه العربی الجدید از دیدار سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با رئیس سرویس اطلاعاتی مصر در قاهره خبر دادند.

بیست‌وهفتمین کنفرانس معاهدین کنوانسیون تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد (COP۲۷) از پانزدهم تا بیست‌وهفتم آبان ۱۴۰۱ (۶ تا ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲) در شهر شرم‌الشیخ مصر برگزار شد، علی سلاجقه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز از بیست‌وسوم تا بیست‌وپنجم آبان در این کنفرانس حضور داشت.

کد خبر 620710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.