فلیکس سانچز: قطر لایق حضور در جام‌جهانی است/رقبا روی کاغذ از ما بهتر هستند

سرمربی تیم‌ ملی فوتبال قطر گفت: قطر لایق حضور در جام‌ جهانی است و با وجود اینکه حریفان حرفه‌ای ما روی کاغذ برنده احتمالی هستند و روی سه امتیاز بازی حساب کرده‌اند تلاش می‌کنیم رقیب خوبی باشیم و نتایج مناسبی کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فلیکس سانچز به‌عنوان نخستین سرمربی روز گذشته در کنفرانس خبری قبل از دیدار تیم ملی قطر مقابل اکوادور در افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۲۲ حاضر شد. وی درباره جاه‌طلبی‌های تیمش در نخستین بازی به‌طور واقع‌بینانه صحبت و اکوادور را به‌عنوان حریفی مناسب قلمداد کرد، همچنین مدعی شد رقبای گروه A سابقه شکست‌دادن تیم‌های میزبان را داشته‌اند.

سانچز از روند آماده‌سازی تیم‌ملی قطر پیش از این رویداد مهم صحبت کرد و افزود: ما آرامش خود را حفظ کرده‌ایم و در فرم خوبی هستیم. همه بازیکنان با بالاترین انگیزه برای فردا وارد زمین می‌شوند و ما سعی خواهیم کرد عملکرد خوبی ارائه دهیم.

سرمربی تیم‌ملی قطر تصریح کرد: باید درمورد مسائلی که قطعی نیست واقع‌بین باشیم، اما باید خوب عمل کنیم؛ قطر «لایق حضور در این رقابت‌ها» است.

سانچز در تحلیل او از گروهی که شامل هلند و سنگال و اکوادور است، خاطرنشان کرد: سه بازی پیش‌رو داریم و از سطح حریفان خود آگاهیم. با توجه به سابقه و استعداد فردی حریفان حرفه‌ای‌مان، آن‌ها روی کاغذ از ما جلوتر هستند و برابر ما پیروز می‌شوند.

وی در پایان گفت: شاید آن‌ها از قبل روی سه امتیاز حساب باز می‌کنند، اما ما اینجا هستیم تا نشان دهیم می‌توانیم رقیب خوبی باشیم. ما «بازی» خودمان را نمایش می‌دهیم و تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم که شادی زیادی برای مردم به‌همراه داشته باشد.

کد خبر 620681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.