آرامستان پلدختر مشکل کمبود اراضی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر گفت: کمبود اراضی آرامستان در شهرستان پلدختر شهروندان این شهر را با مشکل تدفین اموات مواجه کرده است.

بهمن کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مشکل کمبود اراضی در آرامستان شهرستان پلدختر، اظهار کرد: جهت رفع مشکل شهروندان به‌منظور تدفین اموات مصوباتی از طریق اعضای کمیسیون‌های شورا و مجلس با دستگاه‌های مرتبط شهرستان و استانی انجام گیرد.

وی با بیان اهمیت شوراها و جایگاه آن در قانون اساسی و با اشاره به حق مسلم شهرداری‌های شهرستان‌ها نسبت به پنج درصد از حق آلایندگی، گفت: این امر با توجه به همکاری اعضای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر و دستگاه‌های مرتبط محقق خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر با اشاره به مشکلات ساکنان حاشیه این شهر، افزود: حقوق شهروندی اهالی این مناطق می‌طلبد که از خدمات‌رسانی مطلوب ادارات خدمات‌رسان برخوردار باشند.

وی ساخت‌وسازهای غیرمجاز و مغایر با ضوابط شهرسازی را از دیگر مشکلات شهر پلدختر برشمرد و تصریح کرد: ضرورت دارد اعضای کمیسیون‌های مجلس و دستگاه‌های مرتبط نسبت به الحاق اینگونه اراضی به محدوده قانونی شهر همکاری لازم را داشته باشند تا از بسیاری مشکلات اجتماعی و فرهنگی جلوگیری شود و خدمات مطلوب‌تری به این شهروندان ارائه شود.

کد خبر 620678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.