پیکر شهید «اسماعیل چراغی» در زرین‌شهر تشییع و تدفین می‌شود

فرماندار شهرستان لنجان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیکر شهید مدافع امنیت «سرهنگ اسماعیل چراغی» از ساعت ۱۴:۳۰ امروز _یکشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه_ از میدان انقلاب زرین‌شهر به سمت گلستان شهدا تشییع و در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

حمیدرضا محمدی‌فشارکی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، شهدای مدافع امنیت را ستون‌های محکم اقتدار و امنیت کشور خواند و اظهار کرد: شهدای مدافع امنیت نماد حقیقی شجاعت و ایثار هستند زیرا در مظلومیت جان خود را نثار امنیت و استقلال ایران کردند و به شهادت رسیدند.

فرماندار شهرستان لنجان شهدای امنیت را یکی از مظلوم‌ترین شهدای انقلاب عنوان کرد و گفت: شامگاه چهارشنبه _بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ سرهنگ اسماعیل چراغی که در محله خانه اصفهان، برای برقراری نظم و امنیت حضور داشت از سوی تروریست‌ها هدف اصابت گلوله جنگی قرار گرفت و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته پیکر شهید مدافع امنیت "سرهنگ اسماعیل چراغی" از ساعت ۱۴:۳۰ امروز _یکشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه_ از میدان انقلاب زرین‌شهر به سمت گلستان شهدا تشییع و در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 620673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.