همکاری آتن و گوگل برای ارائه واقعیت افزوده از شهر

آتن با هدف نمایش پایتخت یونان به‌عنوان یک موزه معاصر زنده و روبه‌تغییر، برای ارائه تجربه واقعیت افزوده از شهر با گوگل همکاری می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات آتن در همکاری با گوگل به راه‌اندازی ابتکار جدیدی برای معرفی شهر به‌عنوان یک مقصد گردشگری در طول سال پرداختند. این ابتکار که با عنوان «آتن یک موزه است» ارائه شده، از واقعیت افزوده (AR) استفاده می‌کند تا به مسافران کمک کند بینشی عمیق نسبت‌به اسرار پایتخت یونان پیدا کنند.

واقعیت افزوده تجربه‌ای است که در آن طراحان بخش‌هایی از دنیای فیزیکی کاربران را با ورودی‌های کامپیوتری بهبود می‌بخشند و داده‌هایی از صدا گرفته تا ویدئو، گرافیک، پوشش‌های GPS و موارد دیگر را در محتوای دیجیتال ایجاد می‌کنند که در زمان واقعی به تغییرات محیط کاربر پاسخ می‌دهد.

پروژه آتن یک موزه است بخشی از استراتژی توسعه گردشگری پایدار وزارت گردشگری یونان به‌شمارمی‌رود و هدف آن ایجاد یک رابطه کاری مشترک بین دولت و ارائه‌دهندگان گردشگری شهر است که با بهره‌گیری از دامنه گسترده گوگل و موقعیت یونان به‌عنوان یک مقصد گردشگری در تمام سال تقویت شده است.

این پروژه یک تجربه آنلاین است که به‌صورت رایگان در وب‌سایت athens.withgoogle.com یا به‌عنوان یک برنامه که هنوز معرفی نشده است در دسترس همه مردم سراسر دنیا قرار خواهد گرفت.

همکاری آتن و گوگل برای ارائه واقعیت افزوده از شهر

ایده موجود در پس این ابتکار معرفی پایتخت یونان به‌عنوان یک موزه زنده چندوجهی، پر از هنر خیابانی، موسیقی، معماری و غذاهای متنوع در هر گوشه و کنار است و در طرح ارائه شده افراد می‌توانند در عملکردی مشابه با گوگل‌مپ، مکان‌های مورد علاقه خود را پین کنند، در مسیر مشخص‌شده به پیاده‌روی بپردازند و در عین حال از محتوای صوتی هر ایستگاه بهره‌مند شوند که داستان‌ها و فایل‌های مربوط به هر مکان را در واقعیت ارائه می‌دهد. راهنماهای صوتی بر نمایش پایتخت یونان به‌عنوان یک موزه واقعی با نمایشگاه‌های زنده متمرکز است و در مورد فرهنگ و هنر معاصر آتن صحبت می‌کند.

آتن تنها به آثار باستانی چشمگیر و موزه‌های شگفت‌انگیز محدود نیست و وجهه‌ای منحصربه‌فرد و ناشناخته پر از داستان‌های معتبر و واضح دارد. کل این شهر موزه‌ای بی‌نظیر، زنده، باز، تعاملی و عظیم است که در کل سال تجربیاتی از عظمت و شکوه را برای بازدیدکنندگان خود نمایش می‌دهد و استفاده از واقعیت افزوده ابزاری فراهم خواهد آورد تا این عظمت از طریق تجربه‌های واقعی و معنادار در مقابل دیدگان مردم سراسر جهان قرار گیرد.

کد خبر 620640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.