وحید امیری: یک جام‌جهانی خاص پیش‌روی مردم ایران خواهد بود/ فوتبال در کشور ما شادی‌بخش است

وینگر تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: تمام تلاش‌مان این است جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برای مردم ایران در تاریخ ثبت شود و شک ندارم تورنمنتی خاص پیش‌رویمان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید امیری در نشست‌خبری امروز بازیکنان تیم‌ملی ایران پیش از مصاف حساس برابر انگلیس اظهار کرد: خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم برای دومین‌بار همراه با تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی حضور پیدا می‌کنم. تمام هدف ما این است این جام‌جهانی برای ایران در تاریخ ثبت شود و بهترین نتایج رقم بخورد.

وی با اشاره به شرایط تیم‌ملی در جام‌جهانی قطر افزود: ابتدا باید به خانواده‌هایی که به‌تازگی عزیزان خود را از دست دادند، تسلیت بگویم. با توجه به شرایط خاص برگزاری این دوره جام‌جهانی، این ظرفیت را در خودمان می‌بینیم که بتوانیم در این مسابقات تاریخ‌سازی کنیم اما کارمان خیلی‌سخت است.

وینگر تیم‌ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: در جام‌جهانی قبلی فرصت خیلی‌زیادی برای رسیدن به هماهنگی داشتیم تا بتوانیم در واقع تمام تلاش خود را از لحاظ بدنی و ذهنی به کار بگیریم اما جام‌جهانی امسال شرایط خیلی‌خاصی دارد؛ در زمان خیلی‌کوتاهی کنار یکدیگر بودیم و به‌ویژه نفراتی که بیرون از ایران بازی می‌کردند خیلی کم در کنار ما بودند اما نقطه‌قوت تیم‌ملی ایران اتحاد، همبستگی و تا پای جان برای سربلندی کشورمان جنگیدن بوده است. مطمئن باشید در این جام‌جهانی اتفاقات خیلی‌خوبی رقم خواهد خورد زیرا همه تیم با یکدیگر متحد هستند.

امیری تصریح کرد: کادرفنی و بازیکنان تلاش شبانه‌روزی دارند و ذهنیتی که در چند وقت گذشته داریم که به‌نظر من جام‌جهانی از یک سال گذشته برای تیم‌ملی ایران آغاز شده و نمی‌توانیم بگوییم جام‌جهانی برای ما از چند وقت اخیر آغاز شد. این ذهنیت به تمام بازیکنان القا شد که اتفاقات خیلی خوبی در این جام‌جهانی برای ایران رقم می‌خورد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه‌حسی نسبت به صحبت‌های رئیس فیفا درباره ایران و میزبانی یک تورنمنت فوتبالی در این کشور دارد اظهار کرد: خیلی‌خوشحالم اینفانتیو این حس را به کشور ما دارد. قطعاً به‌عنوان یک ایرانی که عاشق فوتبال هستم و برای شروع مسابقات جام‌جهانی لحظه‌شماری و از این قضیه استقبال می‌کنم؛ خیلی‌خوشحالم که رئیس فیفا این ایده را دارد و امیدوارم روزی این اتفاق بیفتد. مردم ایران با فوتبال زندگی می‌کنند و فوتبال در کشور ما شادی‌بخش است.

هافبک تیم‌ملی ایران درخصوص وضعیت خودش ادامه داد: من یک مصدومیت خیلی‌سخت داشتم اما موضوعی که به من انگیزه مضاعفی می‌داد این بود که یک‌بار دیگر پیراهن تیم‌ملی کشورمان را بپوشم. امروز هم خیلی‌خوشحالم به‌عنوان یک سرباز و بازیکن تلاش می‌کنم پیراهن تیم‌ملی را در جایگاه بالاتری قرار بدهم. شک ندارم به کمک هم‌تیمی‌هایم این اتفاق می‌افتد و یک جام‌جهانی خاص برای کل ایرانی‌ها پیش‌رو خواهد بود.

امیری در پایان گفت: همه اعتقاد دارند لیگ‌برتر انگلیس بهترین لیگ دنیا است؛ بهترین بازیکنان دنیا در این لیگ بازی می‌کنند و همه این‌ها باعث می‌شود فوتبال‌شان روزبه‌روز پیشرفت کند اما من مقابل این تیم مانند یک جنگجو تا لحظه‌ای که توان داشته باشم، می‌جنگم و این را در روز بازی می‌بینید. درمورد صحنه‌ای که در جام‌جهانی ۲۰۱۸ اتفاق افتاد باید بگویم هر کاری می‌کنیم در جهت اعتبار و موفقیت تیم‌ملی ایران است.

کد خبر 620563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.