سیدحسین حسینی: مهم‌ترین حریف ما انگلیس است/ فرقی نمی‌کند چه‌کسی درون دروازه می‌ایستد

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: گروه سختی داریم اما بازیکنان باتجربه‌ای در تیم حضور دارند که می‌توانیم همراه‌شان رقیبان سرسختی ازجمله انگلیس را از پیش‌رو برداریم و راهی مرحله حذفی شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدحسین حسینی در نشست‌خبری امروز در آستانه بازی تیم‌ملی ایران مقابل انگلیس در هفته اول جام‌جهانی اظهار کرد: قبل از هر چیزی به همه خانواده‌هایی که عزیزانشان را در این اتفاقات از دست دادند، تسلیت می‌گویم، ما در کنارشان هستیم. من اولین جام‌جهانی‌ام را تجربه می‌کنم و حضور در جام‌جهانی حسی فوق‌العاده است؛ امیدوارم این جام‌جهانی با صعود کشورمان به مرحله یک‌هشتم نهایی همزمان شود.

وی افزود: همه می‌دانیم گروه سختی داریم. مهم‌ترین بازی ما دو روز دیگر با انگلیس خواهد بود و هدف‌مان این است که از گروه صعود کنیم. به‌نظرم یک‌تیم بودن و همدلی بازیکنان، برگ برنده ما در مسابقات خواهد بود و امیدوارم به موفقیت بزرگی برسیم.

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ایران تصریح کرد: همه تلاش‌مان برای صعود از گروه است. درست است گروه خیلی سختی داریم؛ اما تیم‌مان بازیکنانی دارد که تجربه حضور در جام‌جهانی قبلی را دارند. این به تیم ما خیلی کمک می‌کند. از کی‌روش تشکر کنم که در این مدت جنگندگی را به ما یاد داد. این مسئله مسلماً در بازی‌ها می‌تواند به ما خیلی کمک کند و امیدوارم حاصل تلاش‌ها و تمریناتی که در این مدت انجام دادیم، صعود از گروه باشد.

سیدحسین حسینی درخصوص قرار گرفتن در لیست‌نهایی تیم‌ملی برای جام‌جهانی خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم با تلاش زیاد، توانستم دوباره به تیم‌ملی برگردم و مسافر جام‌جهانی باشم. وظیفه من تمرین‌کردن است. بازی‌کردن من به نظر کادرفنی تیم‌ملی برمی‌گردد. امیدوارم هر کسی درون دروازه تیم‌ملی می‌ایستد، بهترین عملکرد را برای مردم ایران داشته باشد.

وی در پایان گفت: مسلماً تیم‌ملی انگلیس یکی از تیم‌های پر قدرت دنیا است. این را به‌خوبی می‌دانیم. بهترین لیگ دنیا را این کشور دارد. می‌دانیم بازی خیلی سختی پیش روی ما هست و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم در این بازی موفق باشیم.

کد خبر 620561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.