تا پایان فصل خزان، برگ‌های پاییزی جمع‌آوری نمی‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد از جمع آوری نکردن برگ‌های پاییزی در همه بوستان‌ها، معابر پر تردد و آیلندهای میانی برخی از بلوارهای سطح شهر به منظور فضاآرایی شهر با برگ های پاییزی و فراهم آوردن بستر مناسب برای بهره‌ممندی شهروندان از این فصل هزار رنگ خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی نجفی اظهار کرد: هرساله در فصل پاییز، بوستان‌های مشهد، پذیرای بسیاری از شهروندانی است که با ذوق و علاقه فراوان در بوستان‌های شهری حضور پیدا می‌کنند تا علاوه بر بهره‌مندی از زیبایی‌های پروردگار در فصل خزان، با عبور از میان برگ‌های خزان یافته از این فصل شورانگیز لذت ببرند.

وی ادامه داد: در همین راستا و با هماهنگی‌های صورت گرفته با مناطق سیزده‌گانه، مقرر شده تا پایان فصل خزان، برگ‌های خزان یافته در تمامی بوستان‌ها، معابر شهری و برخی آیلندهای میانی بلوارهای شهری جمع‌آوری نشود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد افزود: البته با بررسی‌های منظم و مکرر مقرر شده است تا به صورت مداوم برگ‌های پاییزی خرد شده جمع‌آوری شود تا با برگ‌های خزان یافته جدید جایگزین شوند.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به جمع‌آوری نکردن برگ‌های پاییزی در کلیه بوستان‌های سطح شهر، به صورت ویژه نیز معابر پاییزی در بوستان‌هایی نظیر ملت، وکیل آباد، جهان شهر، ارم و… تدارک دیده شده تا فضایی مناسب برای حضور عکاسان، طبیعت گردان و خانواده‌های در این بوستان‌ها فراهم شود.

کد خبر 620555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.