«خدمات شهری اصفهان» روی ریل دانش‌بنیان‌ها

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به اهمیت به‌کارگیری حوزه دانش‌بنیان در پیشبرد اهداف سازمانی، موارد مختلفی با این شرکت‌ها در میان گذاشته شده است که از جمله آنها می‌توان به گونه‌های مقاوم کم‌آبی، هوشمندسازی و درخت مایع در حوزه فضای سبز اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بقایی در یک برنامه رادیویی، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، بیشتر فعالیت‌های معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت به‌کارگیری حوزه دانش‌بنیان در پیشبرد اهداف سازمانی و پدیده‌های جدیدی که در شهر به‌وجود می‌آید و مواردی که وجود داشته است، چندین جلسه با شهرک‌های علمی تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: موارد مختلفی با شرکت‌های دانش‌بنیان در میان گذاشته شده است که از جمله آنها می‌توان به گونه‌های مقاوم کم‌آبی، هوشمندسازی و درخت مایع در حوزه فضای سبز، نظافت شهری و ماشین‌آلات اشاره کرد.

وی تاکید کرد: تولید دستگاه‌های تصفیه صنایع پساب را از شرکت‌های دانش‌بنیان درخواست کرده‌ایم و در حال ورود به قرارداد آن هستیم که امیدواریم بتوانیم این موضوع را به تمام زمینه‌ها سوق دهیم.

کد خبر 620547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.