بازارهای شهرداری اصفهان در خدمت عرضه تولیدات شهروندان

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری به این نتیجه رسیده است که می‌توانیم تمام بازارها به‌ویژه فروشگاه‌های کوثر را محل عرضه تولیدات شهروندان قرار دهیم.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ابتدای فعالیت دوره ششم مدیریت شهری به جمع‌بندی رسیدیم که مشکلاتی در حوزه آب و مناطق کمتربرخوردار در اصفهان وجود دارد.

وی با بیان اینکه نگاه مدیریت شهری تفاوت پیدا کرده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه در بودجه سال جاری با نگاه محله‌محور برای رفع مشکلات محله‌های شهر اقدام شد، شهرداری ۳۰ محله از مناطق پانزده‌گانه (هر منطقه دو محله) را در سال جاری انتخاب کرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در سال‌های آینده نیز از هر منطقه از مناطق پانزده‌گانه دو محله انتخاب می‌شود تا پروژه‌های محله‌محور برای آن‌ها در نظر گرفته شود و تا پایان دوره ششم حدود ۱۲۰ محله به این موضوع وارد خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیازهای مختلف محله‌هایی که برای محله‌محوری انتخاب شده است، با اجرای پروژه‌های عمرانی، شهرسازی، آزادسازی گلوگاه و دیگر موارد رفع می‌شود، تصریح کرد: معتقدم محله کم‌برخوردار، محروم نیست و یک گروه کارشناسی برای انتخاب محله‌ها برای طرح محله‌محوری اقدام کرده است.

نادرالاصلی تاکید کرد: بافت‌های فرسوده‌ای در بعضی محلات شهر وجود دارد که اگر بتوانیم شهروندان را توانمند کنیم آن‌ها برای رشد محله اقدام می‌کنند و فعالیت‌ها باید خارج از پشت میزنشینی باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید انگیزه ایجاد اشتغال توسط دانشجویان را در دستور کار داشته باشند و شهرداری نیز از تمام بضاعت خود در راستای توانمندسازی شهروندان همچون فرهنگسراها و خانه فرهنگ‌ها استفاده کند، گفت: در این زمینه اعتبار مناسبی در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: تمام تلاش شهرداری این است که تولیدات سرپرستان خانوار را بر اساس شرایط عرضه کند، در واقع مدیریت شهری به این نتیجه رسیده است که می‌توانیم تمام بازارها به‌ویژه فروشگاه‌های کوثر را محل عرضه محصولات شهروندان قرار دهیم.

کد خبر 620374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.