لزوم تعامل شهروندان و دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه شهر

شهردار شهرکرد گفت: چنانچه شهر را یک اثر هنری فرض کنیم، آفرینندگان آن شهروندان هستند و باید میان آنها و دستگاه‌های اجرایی ارتباط و تعامل برقرار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _شنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه_ در دیدار با بازرس کل استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: تلاش ما این است که برای رضایت خداوند و رفاه مردم هر آنچه از دستمان بر می‌آید را انجام دهیم تا شاهد توسعه و پیشرفت شهرکرد باشیم.

وی افزود: در کنار انجام پروژه‌های شهری، توجه به مردم که ولی‌نعمتان ما و تشکیل‌دهنده اعضای اصلی شهر هستند ضرورت دارد، چنانچه شهر را یک اثر هنری فرض کنیم، آفرینندگان آن شهروندان هستند و باید میان آن‌ها و دستگاه‌های اجرایی ارتباط و تعامل برقرار شود.

در ادامه این دیدار، علی احمدی، بازرس کل استان چهارمحال‌وبختیاری نیز با بیان اینکه مجموعه بازرسی متعلق به همه مدیران است و در کنار آن‌ها هستیم، گفت: نگاه ما پیشگیرانه است؛ لذا لازم است قبل از اینکه اتفاقی رخ دهد نکات لازم به مدیران گوشزد شود.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر باید حریم یکدیگر را حفظ کنند، چراکه دخالت در امور یکدیگر موجب عقب افتادن شهر می‌شود و لازم است در اجرای قوانین همچون گذشته پیشگام باشیم و خطوط قرمز را رعایت کنیم.

بازرس کل استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: کار شورای اسلامی شهر زمانی جواب می‌دهد که صفر تا صد آن برای رضای خدا باشد و خلأهای ایجاد شده رفع شود، چراکه مردم به آنان اعتماد کرده‌اند؛ لذا باید سلیقه‌های شخصی کنار بگذارند و کار برای رضای خداوند انجام شود.

احمدی افزود: سرپرست شهرداری طی این مدت با تعامل امورات را پیگیری کرده و میزان نارضایتی مردم کاهش یافته است.

کد خبر 620343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.