آسفالت معابر منطقه ۹ با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: اجرای عملیات زیرسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر این منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با مساحت ۶۶۰۰ متر مربع در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: به‌منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی مسیر رفت و آمد شهروندان، زیرسازی، لکه‌گیری و آسفالت معابر فرعی محلات با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه عملیات‌های عمرانی نقش مؤثری در افزایش رضایت‌مندی شهروندان دارد، افزود: در این راستا اجرای عملیات زیرسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر منطقه ۹ با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با مساحت ۶۶۰۰ متر مربع در دستور کار قرار دارد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این عملیات، ارتقای کیفیت آسفالت معابر با توجه به تأثیرپذیری معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری است.

وی با اشاره به اجرای این پروژه در بسیاری از معابر فرعی، چهارراه‌ها و خیابان‌های اصلی سطح منطقه ۹ اصفهان، اضافه کرد: در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات شهروندان، این پروژه در محله‌های جنیران، سودان، جاوان، مهدیه، شریعتی و گلستان اجرا شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

کد خبر 620316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.