جزییات دستگیری عامل شهادت ۲ جوان بسیجی مشهد+ عکس

دادستان مرکز استان خراسان رضوی از دستگیری عامل به شهادت رساندن دو تن از جوانان بسیجی حافظ امنیت در مشهد خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از میزان، محمدحسین درودی از دستگیری عامل به شهادت رساندن دو تن از جوانان بسیجی حافظ امنیت در مشهد خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در این زمینه گفت: متعاقب رویداد ناآرامی توسط عده‌ای از اغتشاشگران در بلوار حر عاملی مشهد در تاریخ بیست‌وششم آبان‌ماه که در نهایت منجر به شهادت دو تن و زخمی شدن چهار تن دیگر از بسیجیان حافظ امنیت شد؛ با صدور دستورات لازم پرونده قضائی تشکیل و با حضور بازپرس ویژه اقدامات ضروری برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد.

درودی ضمن تقدیر از کلیه عوامل عملیاتی و تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مأموران سختکوش فراجا افزود: بحمدالله و متعاقب یک کار گسترده و دقیق، تیم عمل‌کننده موفق شد، بامداد امروز _شنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه_ فرد قاتل با هویت «مجیدرضا رهنورد» فرزند محمدجواد را هنگام طی مسیر برای خروج از مرزهای غربی در یکی از استان‌های مرکزی دستگیر کند و در همین رابطه هشت تن دیگر که در اختفا و فراری دادن نامبرده مشارکت داشتند نیز دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد خاطرنشان کرد: با عنایت پروردگار مراحل دادرسی این پرونده با سرعت، دقت و صحت پیگیری می‌شود و حکم الهی و قانونی در مورد این افراد به مرحله اجرا درخواهد آمد.

جزییات دستگیری عامل شهادت ۲ جوان بسیجی مشهد+ عکس

کد خبر 620314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.