محاصره اقتصادی برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی است

رئیس‌ کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: محاصره اقتصادی، اغتشاش، آشوب، بداخلاقی، ناامنی و محاصره اقتصادی برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی و باورهای دینی و اعتقادی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز _شنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه_ در دیدار با امام جمعه موقت شهرکرد و جمعی از علما و روحانیون این شهر، اظهار کرد: توجه به مطالبات مردم به‌ویژه نسل‌جوان و کنترل تورم و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، ایجاد کار و اشتغال پایدار توسط مسئولان موجب رضایت‌بخشی و اعتماد عمومی خواهد بود.

وی با اشاره به آیه ۲۷۳ سوره بقره، افزود: این آیه کریمه به این موضوع اشاره می‌کند که دشمنان اسلام تلاش می‌کنند مردم را از دین و اعتقادات خود دور کنند، اما باورهای دینی و اعتقادی عمیق مردم قدرشناس و فهیم مانع از هرگونه دین‌ستیزی می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه استقلال‌طلبی، ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی، انقلاب اسلامی مورد بی‌مهری و هجمه‌های سنگین دشمن قرار گرفت، ادامه داد: با دخالت‌های آشکار و پنهان دشمن معدود تنش‌ها در جامعه ایجاد شد و عده کمی خواسته یا ناخواسته با شعار «زن، زندگی، آزادی» به این التهاب دامن زدند. دشمنان ملت ایران به سرکردگی استکبار جهانی نیز با سوءاستفاده از این فرصت پیش آمده به دنبال ناامنی و بی‌ثباتی و براندازی با حمایت مزدوران منطقه‌ای خود شدند.

وی افزود: آمریکا با دخالت‌های آشکار خود اعلام کرد که خواهان ایرانی است که هسته‌ای نباشد، ایرانی که دین و اعتقادات را کنار بگذارد، بنابراین برای رسیدن به اهداف و مطامع خود، توهین به مقدسات و اهانت به لباس روحانیت را در دستور کار خود قرار دادند.

ایزدی ادامه داد: لباس روحانیت، لباس پیامبر بزرگوار اسلام است، اما برخی افراد روحانیت را مورد هدف تیرهای ستم خود قرار داده‌اند، زیرا روحانیت شیعه، محور اصلی بسیاری از تحولات فکری مذهبی، سیاسی و فرهنگی در طول تاریخ و منشأ بیداری بوده است.

وی گفت: نقش روحانیون در تاریخ اسلام چشمگیر بوده است، از جمله فتوای جهاد علما علیه تهاجم روس‌ها در عصر قاجار، نقش مؤثر علما در شکل‌گیری نهضت تنباکو، مخالفت با استعمار انگلیس و استبداد قاجار، همچنین نقش علما در انقلاب مشروطه همچون شیخ شهید فضل‌الله نوری در متمم قانون اساسی، شهید مدرس در مخالفت با استبداد و حاکمیت استعمار انگلیس، آیت‌الله کاشانی در ملی شدن صنعت نفت، علما در لغو قراردادهای استعماری و امام خمینی (ره) در مخالفت با تسلط استعمار و صهیونیست که منجر به بیداری مردم و شکل‌گیری قیام باشکوه و تاریخی ۱۵ خرداد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: مخالفت امام خمینی (ره) با کاپیتولاسیونی که استقلال، عزت، جایگاه، هویت دینی و اعتقادی و ملی ایران را زیر سوال می‌برد، منجر به تبعید ایشان شد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی، این مخالفت‌ها به اوج خود رسید، لذا جنگ را به کشور ایران تحمیل کردند.

ایزدی اظهار کرد: محاصره اقتصادی، اغتشاش، آشوب، بداخلاقی، ناامنی و محاصره اقتصادی برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی و باورهای دینی و اعتقادی است که ملت با بصیرت به‌ویژه جوانان با درک درست از شرایط موجود در تقابل با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی قرار گرفتند.

رئیس کمیسیون، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه امسال راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان پاسخ کوبنده به زیاده‌خواهی دشمنان بود، اظهار کرد: امروز برای همه مشخص شده است که دست استکبار جهانی، صهیونیست بین‌الملل و مزدوران منطقه‌ای آن‌ها به خون جوانان آغشته شده است و کسی که با این رویکرد داعیه‌دار پیروزی، پیشرفت، سعادت، عزت و آزادی ما است، دروغگویی بیش نیست و به دنبال بدبینی، توطئه، نفاق و بداخلاقی و بی‌ثباتی ناامنی و تفرقه هستند.

کد خبر 620306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.