طلسم باخت‌های ذوب‌آهن شکست/ گرگان همچنان در صدر

هفته‌ پنجم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان در شهرهای تهران، گرگان و آبادان برگزار شد و تیم شهرداری گرگان با کسب پنجمین پیروزی متوالی به صدرنشینی خود ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال زنان روز گذشته جمعه _بیست‌وهفتم آبان‌ماه_ با پنج دیدار در شهرهای تهران، گرگان و آبادان برگزار شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان به مصاف تیروژ حیات کردستان رفت که با نتیجه ۷۳ بر ۶۹ به پیروزی رسید و با ۱۰ امتیاز در صدر جدول باقی ماند؛ تیروژ حیات کردستان هم با ۷ امتیاز در رده پنجم جدول جای گرفت.

تیم بسکتبال گروه بهمن تهران مقابل پادمایدک ایرانیان اصفهان به میدان رفت که با نتیجه ۷۹ بر ۳۴ به پیروزی رسید؛ گروه بهمن تهران با ۸ امتیاز در رده سوم جدول و پادمایدک ایرانیان اصفهان با ۵ امتیاز در رده نهم جدول جای گرفتند.

تیم بسکتبال گاز تهران میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که با نتیجه ۷۵ بر ۴۴ شکست خورد و با ۶ امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفت؛ ذوب‌آهن اصفهان هم با ۷ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

تیم بسکتبال پاز آشا آروین تهران رودر روی نیکان تهران به میدان رفت که با نتیجه ۶۶ بر ۵۳ این تیم را از پیش رو برداشت و با ۹ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت؛ نیکان تهران هم با ۶ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان مقابل سپهرداد تهران به میدان رفت که با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۹ به پیروزی رسید؛ پالایش نفت آبادان با ۷ امتیاز در رده چهارم جدول و سپهرداد تهران با ۴ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفتند.

در ادامه جدول لیگ برتر بسکتبال زنان در پایان هفته پنجم را مشاهده می‌کنید:

طلسم باخت های ذوب آهن شکست/ گرگان همچنان در صدر

کد خبر 620300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.