نصب ۲۴ دوربین امنیتی و کنترل سرعت در سطح شهر

شهردار مراغه از نصب ۲۴ دوربین امنیتی و کنترل سرعت در سطح شهر خبر داد و گفت: پیشرفت شهر در حوزه‌های مختلف نیازمند مشارکت همه‌جانبه شهروندان است و شهرداری با اولویت قرار دادن رفاه شهروندان در تلاش برای اجرای پروژه‌هایی است که به توسعه شهر کمک می‌کند.

محمد مقتومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بخش زیادی از درآمد شهرداری از سوی اصناف و بازاریان تأمین می‌شود، به همین منظور تلاش داریم با ایجاد تعامل با مسئولان اتاق اصناف، خواسته‌های بازاریان را تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه عوارض کسب و پیشه مورد انتقاد بازاریان است، افزود: تلاش ما این است با مسئولان اتاق اصناف توافق و دغدغه بازاریان را رفع کنیم.

شهردار مراغه بازاریان و اصناف را قلب تپنده اقتصادی شهر دانست و خاطرنشان کرد: پیشرفت شهر در حوزه‌های مختلف نیازمند مشارکت همه‌جانبه شهروندان است و شهرداری با اولویت قرار دادن رفاه شهروندان در تلاش برای اجرای پروژه‌هایی است که به توسعه شهر کمک می‌کند.

مقتومی اضافه کرد: حمایت از صنعت توریسم و گردشگری علاوه بر همکاری ادارات و سازمان‌های مختلف، نیازمند حمایت بازاریان و صنوف مختلف در ایام مختلف سال به ویژه تعطیلات نوروز است.

وی تصریح کرد: بهسازی محوطه رصدخانه تاریخی مراغه و تلاش برای استقرار پلانتاریوم و آزادسازی محوطه مقبره اوحدی از اقدامات شهرداری مراغه برای جذب گردشگران و زیباسازی شهر است.

شهردار مراغه تاکید کرد: بازگشایی مسیر خیابان قدوسی، اجرای پل دخیل مراغه‌ای، ساماندهی محوطه گنبد سرخ و رصدخانه مراغه، مسیرگشایی ضلع جنوبی بلوار ۵۵ متری گلشهر، اجرای بلوار ۶۰ متری عشرت‌آباد، حل مشکل خیابان ۶۰ متری جام‌جم از طریق کمیسیون ماده ۵ و ساماندهی پارک معلم و پارک قزل‌ارسلان از جمله طرح‌های اجرا شده در سال جاری است.

مقتومی گفت: ساماندهی و توسعه اوحدیه مراغه، پیاده‌روسازی اصولی در خیابان‌های دانش‌سرا و اوحدی، سنگ‌فرش بازار جگرپزان، جدول‌گذاری کوچه شهید انتظار عشرت‌آباد، هوشمندسازی شهر با نصب ۲۴ دوربین امنیتی و کنترل سرعت و نصب نرم‌افزارهای شهرسازی از دیگر پروژه‌های شهرداری در سال جاری است.

وی از آسفالت‌ریزی سطح شهر به طول ۳۵۰ هزار متر خبر داد و افزود: ساماندهی و نگهداری فضای سبز شهری، جمع‌آوری زباله، برنامه‌ریزی جهت جذب سرمایه‌گذار، ساماندهی میدان میوه و تره‌بار و برنامه‌ریزی جهت ایجاد شهرکی با هدف ساماندهی مشاغل مزاحم در سال جاری انجام شده است.

کد خبر 620247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.