آغاز فاز دوم سنگ‌فرش خیابان طهران

شهردار تیران از آغاز عملیات اجرایی سنگ‌فرش خیابان طهران خبر داد و گفت: این پروژه تا پیش از فصل سرما و آغاز بارندگی‌ها به سرانجام خواهد رسید.

حسن حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه سنگ‌فرش خیابان طهران در بافت مرکزی تیران، اظهار کرد: فاز نخست این پروژه به طول ۱۲۰ متر و مساحت ۱۸۰۰ مترمربع در دوره قبلی شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری انجام شده و فاز دوم آن نیز در حال حاضر به مرحله اجرا رسیده است.

وی افزود: طول فاز دوم خیابان طهران ۱۸۰ متر و مساحت آن ۳۰۰۰ هزار مترمربع است که با صرف ۴۰ میلیارد ریال به سرانجام می‌رسد.

شهردار تیران خاطرنشان کرد: سنگ‌فرش پیاده‌روی این خیابان انجام و پس از تکمیل این قسمت، آسفالت خیابان برداشت و عملیات سنگ‌فرش انجام می‌شود.

حجتی با بیان اینکه فصل سرما در پیش است، تصریح کرد: تلاش پیمانکار بخش خصوصی تکمیل این پروژه تا قبل از فصل سرما و آغاز بارندگی‌ها است تا در رفت و آمد شهروندان و فعالیت کسبه اختلالی پیش نیاید.

وی تصریح کرد: فرآیند اجرای پروژه‌ها به دلیل تأمین نیرو، مصالح و نقشه‌ها و شرایط خاصی که گاهی پیش می‌آید، تحت تأثیر قرار گرفته و زمانبندی اجرای آن با تأخیر همراه است، اما تلاش مدیریت شهری و پیمانکاران تسریع در اجرای طرح‌ها است.

شهردار تیران با بیان اینکه تعریض خیابان به واسطه پوشاندن جوی آب و تخریب سکوهای فاز نخست انجام می‌شود، تاکید کرد: خیابان طهران در مسیر رفت و آمد خودروها به بافت مرکزی، قدیمی و گردشگری شهر است. این مسیر یکی از خیابان‌های مهم شهر بوده و تلاش برای ارائه خدمات مضاعف متناسب با ظرفیت‌های گردشگری ضرورت دارد.

حجتی همکاری شهروندان و کسبه در اجرای این پروژه را مهم دانست و گفت: در طرح جدید زیباسازی محله مورد توجه قرار گرفته است و با آزادسازی کوچه و خیابان‌های اطراف شاهد تحول خوبی در بافت مرکزی و تسهیل در رفت و آمدها خواهیم بود.

کد خبر 620175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.