کشتی‌های جذاب کروز آماده میزبانی از تماشاگران جام‌جهانی قطر+فیلم

دو کشتی تفریحی کروز برای میزبانی از مسافران و تماشاگران بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ در بنادر قطر پهلو گرفته‌اند و با جذاب‌ترین امکانات آماده میزبانی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همان‌طور که کمیته برگزاری جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر پیش از این اعلام کرده بود، دو کشتی تفریحی کروز برای اسکان تماشاگران جام جهانی در بندرهای دوحه پهلو خواهند گرفت، کشتی‌های کروز وارد آب‌های قطر شده‌اند.

این کشتی‌های کروز در نزدیکی کورنیش که از اصلی‌ترین مناطق تجمعات هواداران، برگزاری کنسرت‌ها و سرگرمی‌های مختلف در جام‌جهانی است، پهلو گرفته‌اند تا میزبان تماشاگران جام‌جهانی ۲۰۲۲ باشد. قطر برای میزبانی از جام‌جهانی ۹۰ هزار اتاق تأمین کرده و با حضور کشتی‌های کروز و کمپ‌های صحرایی، این ظرفیت را به ۱۳۰ هزار اتاق رسانده است.

هم‌اکنون دو کشتی کروز برای پذیرش بخشی از مسافران جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در بندر دوحه پهلو گرفته‌اند، با این وجود بنادر دیگر کشور قطر نیز از شمال تا جنوب کشور، آماده پذیرش مسافر هستند.

از شمالی‌ترین بندر قطر که الرویس نام دارد و نزدیک‌ترین بندر مسافری به آب‌های سرزمینی ایران محسوب می‌شود، تا جنوب قطر بنادر کوچک و بزرگ آماده پذیرش مسافران جام‌جهانی با پاسپورت‌های مختلف و هیا کارت (کارت مخصوص تماشای بازی‌های جام‌جهانی) هستند.

همچنین در سراسر کشور قطر وسایل‌نقلیه عمومی وجود دارد که برای دارندگان هیا کارت، اتوبوس و مترو رایگان است. بنابراین مسافرانی دریایی جام‌جهانی نباید نگران حمل‌ونقل عمومی در قطر باشند و می‌توانند از هر نقطه‌ای از طریق دریا به قطر سفر کنند.

کد خبر 620129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.