توجه مردم به تصمیم‌های مهم نظام است/از بین رفتن فتنه‌ها با صبر و پشتیبانی مردم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه توجه مردم به تصمیم‌های مهم نظام است، گفت: افرادی که نیاز به توصیه دارند افرادی هستند که فریب توطئه‌های دشمن را خورده‌اند، از این رو امیدواریم مردم با صبر و پشتیبانی خود تا از بین رفتن فتنه‌ها همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک امروز _پنج‌شنبه بیست‌وششم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در دو حادثه تروریستی اصفهان و ایذه، اظهار کرد: یاد و خاطره عزیزانی که در حادثه تروریستی بیست‌وپنجم آبان‌ماه به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم، آن‌ها افراد بی‌گناهی بودند که در صحنه و عرصه زندگی عادی خود بودند و ناجوانمردانه مورد حمله فاجعه‌بار تروریست‌ها قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه آنچه این روزها برای ما تداعی می‌شود حماسه‌ای در اصفهان بود که در یک روز ۳۷۰ شهید را تشییع کردند و فردای همان روز جوانان سلاح شهدای خودشان را بر زمین نگذاشتند و خیل عظیمی از آن‌ها راهی جبهه شدند، افزود: این درس بزرگی است که دشمن هرگز نخواسته درک کند که در ایران اسلامی هر شهیدی که در خون خود بغلتد جوانان زیادی هستند که آن مسیر را محکم‌تر استمرار می‌دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به وجه مشترک دو حادثه تروریستی بیست‌وپنجم آبان در دو استان خوزستان و اصفهان، خاطرنشان کرد: در این دو حادثه و حوادث دیگری که این روزها در کشور شاهد بودیم، مردم نشانه رفته‌اند، چراکه دشمن از همه ترفندهای خود ناکام مانده و نشانه استیصال آن‌ها است.

حجت الاسلام بلک تاکید کرد: دشمن باید بداند که در کشور ایران خون‌های زیادی تقدیم شده و نظام اسلامی میراث بی‌مانندی است که حفظ و پاسداشت از آن به بهای خون ما خواهد بود، از این رو امیدواریم تا هرچه زودتر عوامل دو حادثه تروریستی اخیر در اصفهان و ایذه به سزای اعمال خود برسند.

وی با بیان اینکه افرادی که در خیابان‌ها مسائلی از جنس اعتراض و انتقاد دارند، باید توجه کنند که حضور آن‌ها در خیابان زمینه‌ساز چنین حوادثی است، گفت: نظام اسلامی تاکنون با صبر و بردباری تلاش کرده است صف این افراد را جدا نگه دارد، اما صبر نظام اسلامی آستانه مشخصی دارد و بنا نیست مصالح امنیت یک ملت با بی‌نظمی‌ها و تجاوزگری‌های عده‌ای به مخاطره بیفتد، از این رو تمام افراد به حدود و حقوق خود توجه داشته باشند و زمینه‌ساز رسیدن به اهداف تروریست‌ها نباشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه مردم ایران همیشه جلوتر از مسئولان عمل کرده‌اند، افزود: روزهای گذشته به ویژه در سیزدهم آبان‌ماه، اقشار مختلف مردم و گروه‌های مختلف سنی با حضور میلیونی از انقلاب و نظام دفاع کردند.

حجت الاسلام بلک با بیان اینکه توجه مردم به تصمیم‌های مهم نظام است، اظهار کرد: افرادی که نیاز به توصیه دارند، افرادی هستند که فریب توطئه‌های دشمن را خورده‌اند، از این رو امیدواریم مردم با صبر و پشتیبانی خود تا از بین رفتن فتنه‌ها همکاری داشته باشند.

کد خبر 620121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.