ساعدپناه مسابقات بوکس جهانی را با پیروزی آغاز کرد

آرین ساعدپناه بوکسور وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۲، در نخستین گام مقابل نماینده قرقیزستان به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۲ از روز سه‌شنبه _بیست‌وچهارم آبان‌ماه_ با حضور ۵۹۷ بوکسور از ۷۳ کشور جهان به میزبانی اسپانیا در شهر آلیکانته آغاز شد و تا روز پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت.

امروز _پنجشنبه بیست‌وششم آبان‌ماه_ و در سومین روز این رقابت‌ها، محمد پارسی در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم و آرین ساعدپناه در وزن ۹۲ کیلوگرم نمایندگان کشورمان بودند.

آرین ساعدپناه در وزن ۹۲ کیلوگرم در نخستین دیدار به مصاف "آرگن باکتیبکوف" از قرقیزستان رفت و با ارائه عملکردی بسیار خوب موفق به برتری پنج بر صفر مقابل حریف خود شد و به مرحله بعد راه یافت.

نمایندگان کشورمان در راند نخست این دیدار با وجود عملکردی بهتر از حریف خود از سوی داوران چهار بر یک بازنده شد، اما در راند دوم بدون هیچ حرف و حدیثی و پس از ناک‌دان حریف خود به برتری پنج بر صفر رسید. ساعدپناه با تداوم برتری خود در راند سوم نیز پنج بر صفر به برتری رسید و پیروز این مبارزه لقب گرفت.

ساعدپناه در مرحله بعد به مصاف نورژان دومان از قزاقستان خواهد رفت.

هدایت تیم ملی بوکس جوانان برعهده رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی به عنوان مربی است.

کد خبر 620106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.