تکذیب حواشی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان

سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: طبق پیگیری که انجام دادم متوجه شدم کل فرایند برگزاری مجمع شامل ثبت نام و تأیید صلاحیت و غیره در زمان مدیرکل قبلی آغاز شده و جواد محمدی تنها اقدام به برگزاری انتخابات کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد محمدی هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به عنوان مدیرکل ورزش استان اصفهان انتخاب شد که حدود چهار ماه بعد این مدیر انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان را برگزار کرد.

کسری باقی، محمد جوزدانی، محمد جهان آرای، سعید رستمی، محمد فلاحیان، مجتبی محمدی و محمد نوری کاندیدهای این دوره از انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان بودند که پس از آغاز مجمع محمد نوری به نفع کسری باقی انصراف داد و سعید رستمی در مجمع حضور پیدا نکرد.

کسری باقی ۸ رأی، محمد جوزدانی ۱۱ رأی، محمد جهان آرای صفر رأی، محمد فلاحیان صفر رأی و مجتبی محمدی ۱۲ رأی به دست آوردند که جوزدانی و محمدی به دور دوم انتخابات رفتند. در دور دوم انتخابات جوزدانی ۱۶ رأی و محمدی ۱۵ رأی از ۳۱ رأی را به دست آوردند و درنهایت محمد جوزدانی ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان را بر عهده گرفت.

درحال حاضر حدود دوماه از ریاست محمد جوزدانی گذشته، اما شایعاتی بر ابطال هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان به خاطر عدم تأیید صلاحیت جوزدانی به گوش می‌رسد که علی اعتباریان سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اظهار کرد: تا به این لحظه شخص بنده چنین چیزی را نشنیدم، طبق پیگیری که انجام دادم متوجه شدم کل فرایند برگزاری مجمع شامل ثبت نام و تأیید صلاحیت و غیره در زمان مدیرکل قبلی آغاز شده و جواد محمدی تنها اقدام به برگزاری انتخابات کرده است.

وی ادامه داد: این حواشی را تکذیب می‌کنم و اگر اتفاقی بخواهد رخ دهد از طریق منابع رسمی و فضای مجازی مرتبط با اداره کل ورزش و جوانان آن را اعلام می‌کنیم.

کد خبر 620049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.