تکذیب خبر کشته شدن دختری در شهرکرد توسط پلیس

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: خبر کشته شدن دختری در شهرکرد توسط ماموران پلیس کذب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار منوچهر امان‌اللهی امروز _پنجشنبه بیست و ششم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان شهرکرد، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در پی تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اطلاعات جمع‌آوری شده از صحنه‌های سرقت، مشخصات چهار سارق و خودرو مورد استفاده آنها مشخص شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه چهار سارق حین سرقت دستگیر و دو خودرو توقیف و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

وی تاکید کرد: سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به ۴۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرکرد اعتراف کردند.

فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان تعداد قابل توجهی سیم و کابل برق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند. در این راستا یک مال‌خر نیز دستگیر شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی ادامه داد: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن یک دختر ۲۴ ساله توسط مأموران در شهرکرد کذب است و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، تصاویر منتشر شده جعلی و غیرواقعی است و این خبر تنها به منظور تشویش اذهان عمومی توسط افراد و شبکه‌های مغرض منتشر شده است.

سردار امان‌اللهی گفت: پلیس با عاملان این اقدامات برابر مقررات برخورد می‌کند و از مردم انتظار می‌رود، اخبار را از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

کد خبر 620034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.