مثلث ایران در جام‌جهانی مشخص شد/ سردار آزمون نیمکت نشین بزرگ تیم ملی؟+عکس

شکل‌وشمایل و نوع عکاسی بازیکنان تیم‌ملی ایران نشان می‌دهد مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد مثلث هجومی در جام‌جهانی را تشکیل می‌دهند و سردار آزمون نیمکت‌نشین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاروان تیم‌ملی فوتبال ایران عصر _سه‌شنبه بیست‌وچهارم آبان‌ماه در میان استقبال رسمی قطری‌ها و برخی هواداران ایرانی وارد دوحه شد و شب گذشته در مراسمی که فیفا برنامه‌ریزی کرده بود، شرکت کرد تا تصاویر مورد نیاز فیفا برای رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر ثبت شود.

در این برنامه، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد بیشترین تعداد عکس مشترک با چهره‌ها و مدل‌های متفاوتی را با یکدیگر ثبت کردند و نکته عجیب اینجاست که اثری از سردار آزمون در هیچ‌کدام از عکس‌ها با این سه بازیکن نیست.

شنیده می‌شود علاوه‌بر اینکه سردار آزمون جام‌جهانی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد، با هم‌تیمی‌های خود نیز دچار مشکل شده و به‌همین دلیل کنارشان برای ثبت عکس‌های فیفا قرار نگرفته است.

حتی در یکی از عکس‌هایی که مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد به ثبت رسانده‌اند، با انگشتان دست مثلثی را تشکیل دادند که نشان‌دهنده این است که در جام‌جهانی سه‌نفر هجومی ایران خواهند بود.

مثلث ایران در جام‌جهانی مشخص شد/ سردار آزمون نیمکت نشین بزرگ تیم ملی؟+عکس

اینطور که از اردوی تیم‌ملی به گوش می‌رسد، علاوه‌بر سردار آزمون، مرتضی پورعلی‌گنجی نیز با همتایان خود دچار مشکل و اختلاف شده که این می‌تواند در آستانه جام‌جهانی برای شاگردان کی‌روش دردسرساز شود؛ ضمن اینکه سابقه اختلافات میان بازیکنان در اردوهای قبلی نیز وجود دارد و به این شنیده‌ها رنگ واقعیت می‌بخشد.

کد خبر 620024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.