صدور ویزا به شرط حضور در اغتشاشات/ سکوت، به معنای کمک به دشمنان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ارائه تصویر افراد از حضور در اغتشاشات را شرط برخی سفارتخانه‌ها برای ارائه خدمات به متقاضیان ویزا دانست و گفت:‌ این دسته جوانان از این نکته غفلت کرده‌اند که حضور در اغتشاشات سبب ایجاد موانع و مشکلاتی برای آنها خواهد شد.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حوادث تروریستی اخیر در کشور اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در روزهای گذشته چندین جلسه فوق‌العاده برای بررسی طراحی‌های که از سوی دشمنان برنامه‌ریزی شده و ابعاد و زمینه‌های داخلی و خارجی آن برگزار کرده‌اند.

وی شکست طراحی دشمن برای ایجاد آشوب‌های داخلی را کاملاً مشهود دانست و افزود: صف عامه مردم کشور از اغتشاشگران جدا است با این حال برخی از سفارتخانه‌های خارجی با سوء‌استفاده از تقاضای برخی از هم‌وطنان ما به ویژه برخی از جوانان برای دریافت ویزای کشورهای اروپایی، تلاش کردند صدور ویزا را در گرو حضور افراد در اغتشاشات اخیر کشور قرار دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حتی این روزها افرادی برای حضور در اغتشاشات از برخی سفارتخانه‌ها پول دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این دسته جوانان از این نکته غفلت کرده‌اند که حضور در اغتشاشات سبب ایجاد موانع و مشکلاتی برای آنها خواهد شد، بنابراین به خانواده‌ها توصیه می‌شود که بیشتر از فرزندان خود مراقبت کنند.

وی با اشاره به آدم‌کشی برخی تبهکاران با همکاری این قبیل سفارتخانه‌ها گفت: این نکته، حضور جریان نفاق و گروهک‌های معاند، معارض و مسلح را مشهود ساخته و این همان الگویی است که در دهه ۶۰ شمسی نیز تجربه شد و کسانی که آمادگی رودررویی با مردم را داشتند با استفاده از آن تعداد زیادی از مردم را به خاک و خون کشیدند و امروز دوباره در دامن بیگانگان پرورش یافتند.

سکوت و بی‌تفاوتی به معنای کمک به دشمنان ملت است

مقتدایی از هشدار به سفارتخانه‌های کشورهای غربی در ایران خبر داد و تصریح کرد: مراقبت‌های جدی در حال انجام است و در صورت نیاز احتمال اخراج برخی از افرادی که عنصر نامطلوب تشخیص داده شوند، از ایران مطابق قواعد بین‌الملل و کنوانسیون‌های وین وجود دارد.

وی عملیاتی از جنس اقدامات تروریستی و تبهکارانه اصفهان و ایذه را نشان‌دهنده استیصال دشمنان برای دستیابی به اهداف آنها دانست و تاکید کرد: شکست مفتضحانه دشمنان در ایجاد آشوب سبب حمله به مدافعان مردم و کسانی شده است که بدون هیچ چشم‌داشتی حریم امنیت مردم را حفظ می‌کنند، این حمله‌ها همچنین نشان‌دهنده عجز و ناکامی دشمنان این ملت است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن این قبیل اقدامات تروریستی گفت: چنین اقداماتی بر خلاف همه مقررات، اخلاق و عرف جامعه شناخته می‌شود البته باید تاکید کرد که شهادت یکی از آرزوهای کسانی است که به عنوان مدافعان امنیت مردم وارد صحنه دفاع از انقلاب شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هیچیک از آحاد ملت ایران از شهادت واهمه ندارد، افزود: کسانی که تاکنون در برابر این قبیل اقدامات سکوت کردند به این نکته توجه کنند که هر گونه سکوت و بی‌تفاوتی می‌تواند کمک به دشمنان ملت به‌شمار آید.

کد خبر 620012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.