لبنیات آمل تنها تیم بدون باخت لیگ برتر/شکست گیتی‌پسند مقابل تیم قعر جدولی

تیم‌های شهرداری گنبد، لبنیات هراز آمل، شهداب یزد، ایفاسرام اردکان، هورسان رامسر، مس رفسنجان و نیان الکترونیک خراسان در هفته دهم لیگ برتر مردان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دهم لیگ برتر روز گذشته _چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ با هفت دیدار در شهرهای آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان و رشت پیگیری شد.

تیم والیبال سایپا تهران مقابل شهرداری گنبد به میدان رفت که با نتیجه سه بر دو شکست خورد و با ۱۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفت. شهرداری گنبد هم با ۱۵ امتیاز در رده ششم جدول جای گرفت.

تیم والیبال لبنیات هراز آمل به مصاف پاس گرکان رفت که در سه ست متوالی این تیم را شکست داد و با ۲۸ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد. پاس گرگان هم با ۱۶ امتیاز در رده پنجم جدول جای گرفت.

تیم والیبال مس رفسنجان مقابل گیتی پسند صف آرایی کرد که این تیم را با نتیجه سه بر دو شکست داد. مس رفسنجان با هفت امتیاز در رده سیزدهم جدول و گیتی پسند ۱۴ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفتند.

تیم والیبال شهداب یزد میزبان شهرداری ارومیه بود که این تیم را با نتیجه سه بر یک از پیش رو برداشت و با ۱۸ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفت. شهرداری ارومیه هم با چهار امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان رو در روی پیکان به میدان رفت که با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید. نیان الکترونیک با ۱۷ امتیاز در رده چهارم جدول و پیکان با ۱۸ امتیاز در رده هفتم جای گرفتند.

تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان به مصاف ایفاسرام اردکان رفت که با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کرد و با ۱۱ امتیاز در رده یازدهم جدول جای گرفت. ایفاسرام اردکان هم با ۱۴ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت.

تیم والیبال هورسان رامسر میزبان فولاد سیرجان ایرانیان بود که این تیم را با نتیجه سه بر یک از پیش رو برداشت. هورسان با ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول و فولادسیرجان با ۱۷ امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفتند.

جدول لیگ برتر مردان در پایان هفته دهم مرحله گروهی به شرح زیر است:

لبنیات آمل تنها تیم بدون باخت لیگ برتر/شکست گیتی پسند مقابل تیم قعر جدولی

کد خبر 620009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.