احتمال افزایش تعداد شهدای حادثه تروریستی اصفهان/ اعلام جزییات تا ساعاتی دیگر

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی ضاربان مدافعان امنیت را مجهز به گلوله جنگی دانست و گفت: بر اساس آخرین اخبار دو نفر از بسیجیان به شهادت رسیدند و حال یکی از نیروهای انتظامی نیز وخیم و احتمال شهادت او بسیار زیاد است.

محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حادثه تروریستی شب گذشته در ملک‌شهر اصفهان اظهار کرد: وقتی دشمن با شانتاژ رسانه‌ای و امپراتوری مفتضح تبلیغاتی خود نمی‌تواند اهداف خود را پیش ببرد، تجربه شکست‌خورده دهه ۶۰ را دوباره آغاز کرده است، ترورهای کوری که دهه ۶۰ در خیابان‌ها انجام شد و ۱۷ هزار نفر از هم وطنان ما از کاسب اداری و مسئول را به شهادت رساند.

وی با اشاره به تکرار اقدامات تروریستی مسلحانه در اغتشاشات اخیر افزود: دشمن پس از آن که در اقدامات قبلی ساماندهی و سرخط کردن عوامل نفوذی خود برای تخریب و بلوا در کشور نتوانست راهی به جایی ببرد امروز دست به اسلحه شده است و در ایذه آن جنایت را خلق کرد و در ملک‌شهر اصفهان دو تن از بسیجیان و نیروهای انتظامی را مظلومانه به شهادت رساند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدافعان امنیت برای آسیب نرساندن به برخی افراد فریب‌خورده و جلوگیری از تخریب اموال عمومی با وجود تجمعاتی که جریان‌های نفاق، برانداز، معاند و سلطنت‌طلب منتشر می‌کنند، از سلاح استفاده نمی‌کنند اما می‌بینیم که این عوامل از سوی جریان نفاق تسلیح می‌شوند تا این‌گونه مظلومانه مدافعان امنیت را به شهادت برسانند.

وی با محکوم کردن اقدام مذبوحانه شب گذشته در ایذه و اصفهان گفت: قتل و کشتار جریانی است که در دهه ۶۰ در کشور و در حد اعلای خود رقم خورد اما به شکست انجامید و نتوانست اهداف گروه‌های معاند را پیش ببرد زیرا مردم ما با وجود اینکه هر روز شاهد شهادت‌های متعددی بودند پشت انقلاب ایستادند.

نقدعلی با بیان اینکه خون شهدا، شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری و مردم را بیدارتر می‌کند، تاکید کرد: دشمن با این اقدامات راه به پیش نخواهد برد، بر اساس آخرین اخبار دو نفر از بسیجیان به شهادت رسیدند و حال یکی از نیروهای انتظامی نیز وخیم و احتمال شهادت او بسیار زیاد است.

وی ضاربان مدافعان امنیت را مجهز به گلوله جنگی دانست و ادامه داد: از ساعات اولیه مقامات امنیتی و قضائی پیگیر شناسایی عوامل هستند و تاکنون در ایذه سه نفر از عوامل شناسایی شده‌اند و امیدواریم در اصفهان نیز به زودی این عوامل شناسایی شوند و به سزای عمل خود برسند.

کد خبر 619996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.