ساماندهی سرعتکاه‌های سطح شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: نصب سرعتکاه‌ها در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان انجام شد تا شهروندان با امنیت بیشتری از این مسیرها تردد کنند و از تصادفات احتمالی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _پنجشنبه بیست‌وششم آبان‌ماه_ در بازدید از واحد مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری با بیان اینکه هوشمندسازی تقاطع‌ها به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک یکی از نیازهای شهر است که باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: در حال حاضر هفت تقاطع شهر هوشمند شده است، اما باید نسبت به اختصاص بودجه از محل منابع داخلی، هوشمندسازی تقاطع‌ها، خرید تجهیزات و دوربین‌های نظارتی در چهارراه‌ها اقدام کرد.

وی با اشاره به مطالبات مردمی درخصوص ساماندهی سرعت‌کاه‌ها، افزود: سرعتکاه‌ها باید مطابق نیازسنجی‌ها و با هماهنگی پلیس راهور در راستای ایمن‌سازی مسیرها و آرام‌سازی سرعت وسایل نقلیه، ساماندهی شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: نصب سرعتکاه‌ها در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان انجام شد تا شهروندان با امنیت بیشتری از این مسیرها تردد کنند و از تصادفات احتمالی جلوگیری شود.

واحدیان گفت: تأمین پارکینگ‌های عمومی به منظور کاهش بار ترافیک و احداث تقاطع‌های غیرهمسطح از اقداماتی است که باید در دستور کار واحد ترافیک شهرداری قرار بگیرد.

وی افزود: یکی از وظایف شهرداری رسیدگی به مطالبات شهروندان و تحقق عدالت اجتماعی در توزیع امکانات و زیرساخت‌های شهری است.

کد خبر 619993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.