درصدد اصلاح رویه‌های نادرست هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان با بیان اینکه در مدیریت شهری ششم به دنبال اصلاح رویه‌های ناصواب و نادرست هستیم، گفت: ارتباط و تعامل دوجانبه با تمام دستگاه‌های اجرایی، توجه جدی به کارشناسان در امور شهری و نگاه علمی به موضوعات شهری از اولویت‌های شورای ششم زاهدان بوده است.

حسن سپاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه دولت خدمتگزار در سطح ملی و استانی با تلاش شبانه‌روزی در حال رسیدگی به مسائل ضروری و معیشتی مردم است، اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم استان سیستان‌وبلوچستان در شهر زاهدان تسریع در استفاده از کالابرگ الکترونیک است.

وی با تاکید بر رسیدگی به شکایت آن دسته از مردم که به تعیین دهک خویش معترض هستند، تصریح کرد: جهت تأمین کالاهای اساسی حاشیه‌نشینان مظلوم شهر زاهدان که از لحاظ صنفی کمتر به آن رسیدگی شده است، باید تلاش و بیشتری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان افزود: به‌عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر زاهدان انتظار داریم، سیاست‌گذاران در جنبه‌های اجرایی به مواردی همچون شکاف بین قیمت کالاهای معیشتی توجه داشته باشند، چرا که ثبات مهمترین اصل پیش‌بینی اقتصادی است.

وی تاکید کرد: ارتباط و تعامل دوجانبه با تمام دستگاه‌های اجرایی، توجه جدی به کارشناسان در امور شهری و نگاه علمی به موضوعات شهری از اولویت‌های شورای اسلامی شهر زاهدان است که امیدواریم با این رویکرد بتوانیم موفقیت بیشتری در توسعه، عمران و آبادانی شهر زاهدان داشته باشیم.

سپاهی گفت: قبول داریم مدیریت شهر زاهدان در بخش‌های مدیریت، عملکرد و نظارت دچار ضعف‌های بی‌شماری است، اما در مجموعه شورای اسلامی شهر زاهدان به دنبال اصلاح رویه‌های ناصواب و نادرست هستیم و اطمینان داریم با همت این دوره مدیریت شهری شاهد تغییر در چهره و سیمای شهر خواهیم بود.

کد خبر 619980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.