پیروزی و شکست رقبای آرژانتین در آخرین دیدار تدارکاتی

تیم‌های ملی لهستان و مکزیک، آخرین دیدار تدارکاتی خود را پیش از جام جهانی پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی لهستان که در گروه C جام جهانی با آرژانتین، مکزیک و عربستان هم‌گروه است، شب گذشته در ورزشگاه میسکی شهر ورشو میزبان شیلی بود. در این دیدار نزدیک تلاش دو تیم تا آخرین دقایق گلی در پی نداشت اما در دقیقه ۸۵ «کریشتوف پیانتک» گل برتری را برای لهستان به ثمر رساند تا این تیم با بردی روحیه‌بخش به استقبال جام جهانی برود.

لهستان در اولین دیدار خود در جام جهانی روز سه‌شنبه هفته آینده به مصاف مکزیک می‌رود و انتخاب شیلی به عنوان آخرین حریف تدارکاتی نیز به دلیل شباهت سبک بازی این تیم با مکزیک بوده است؛ یکی از نکات جالب دیدار شب گذشته نیمکت‌نشینی کامل روبرت لواندوفسکی بود.

در دیگر دیدار تدارکاتی شب گذشته مکزیک در ورزشگاه مونتیلیوی شهر خیرونای اسپانیا به مصاف سوئد رفت. در این دیدار که با پیروزی دو بر یک سوئد به پایان رسید رودن و ماتیاس اسوانبرگ در دقایق ۵۴ و ۸۴ برای سوئد گلزنی کردند و وگا تک گل مکزیک را در دقیقه ۶۰ به ثمر رساند.

مکزیک و لهستان که در اولین بازی مرحله گروهی جام جهانی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند احتمالاً رقابت سختی برای صعود به عنوان تیم دوم گروه C خواهند داشت، مگر اینکه عربستان شگفتی ساز ظاهر شود و معادلات را بر هم بزند. در گروه C آرژانتین با آمادگی بالایی که در دیدارهای گذشته از خود نشان داده است جدی‌ترین مدعی صعود به عنوان تیم نخست گروه است.

کد خبر 619964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.