لزوم توجه شهرداری به اجرای پروژه‌های زودبازده مشهد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: براساس پیگیری‌های کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر باید پروژه‌های زودبازده هرچه زودتر تکمیل شود، لذا از شهرداری تقاضا داریم که به این موضوع توجه جدی‌تری داشته باشد.

حسن موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت و نگاه ویژه شورای ششم نسبت به فضاهای فرهنگی و تاریخی پادگان لشکر ۷۷ ارتش، اظهار کرد: یکی از نکات مهم برای مدیریت شهری، حفظ هویت پادگان ارتش از نظر تاریخی، فرهنگی است، همین نگاه و اولویت حفظ هویت پادگان باعث شد موفق به انجام بعضی اقدامات نشویم.

وی با بیان اینکه زحمات شبانه‌روزی شهرداری در بازگشایی معابر واقع در اراضی پادگان جای تقدیر دارد، ادامه داد: کار بسیار بزرگی رقم خورد و این اتفاق و این دستاورد هدیه کوچکی از شورای ششم شهر مشهد به شهروندان است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر تکمیل مطالعات مربوط به اراضی پادگان، ادامه داد: باید معابر و شریان‌های داخل پادگان در راستای تسهیل و رفاه زائران و مجاوران رضوی، به سرعت تکمیل شود و کار به اتمام برسد؛ شورای اسلامی شهر مشهد نیز اعتبار مورد نیاز به این مهم را تخصیص می‌دهد تا هرچه سریع‌تر محقق شود.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر پادگان ارتش تعدادی برنامه و پروژه‌های دیگر در برنامه‌های شورای ششم و مدیریت شهری مشهد تعریف شده است، گفت: نباید این موفقیت ارزشمند موجب شود که از پرداختن به سایر اولویت‌ها و پروژه‌ها غافل شویم زیرا مسائل مهم متعددی در پیش داریم.

موحدیان در خصوص روند پروژه‌های زودبازده شهر مشهد، اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر، این پروژه‌ها باید هرچه زودتر تکمیل شود، لذا از شهرداری تقاضا داریم که به این موضوع توجه جدی‌تری داشته باشد.

کد خبر 619933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.