کی‌روش: دیدار مقابل تونس فرصتی برای تمرین دسته‌جمعی بود

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: باختن و گل‌خوردن را دوست نداریم، اما پس از مدت‌ها توانستیم با تمام بازیکنان‌مان تمرین خوبی را مقابل تونس در آستانه دیدار حساس مقابل انگلیس پشت‌سر بگذاریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی فوتبال ایران عصر امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از آغاز رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به‌مصاف تونس رفت و متحمل شکست دو بر صفر مقابل حریف آفریقایی خود شد.

کارلوس کی‌روش پس از پایان بازی درباره دیدار برابر تونس اظهار کرد: جلسه تمرینی خوبی مقابل تونس برگزار کردیم؛ ما از همه بازیکنان استفاده کردیم و به تمرینات خودمان در روزهای آتی ادامه خواهیم داد. فرصت خوبی بود که بازیکنان حاضر در اروپا و خارج از کشور را ببینیم. بعد از هفته‌ها فرصت مناسبی بود که در کنار هم تمرین کنیم و بازی کنیم.

وی افزود: قطعاً نتیجه خوبی نبود. ما گل خوردن و باختن را دوست نداریم. قبل از پنالتی فرصت‌هایی داشتیم که این فرصت‌ها را از دست دادیم. مهم‌ترین موضوع این است که توانستیم از بازی تمرینی برای آماده‌سازی پیش از دیدار برابر انگلیس استفاده کنیم.

سرمربی تیم‌ملی تصریح کرد: می‌خواهم قدردانی خودم را از تیم‌ملی تونس اعلام کنم که آمادگی خود را برای کمک به برنامه آماده‌سازی ما نشان دادند و البته این بازی برای آنها هم خوب بود، اما آن‌ها با در نظر گرفتن اینکه بازی ما دوشنبه هفته آینده خواهد بود تیم‌شان را در اختیار آماده‌سازی ما قرار دادند.

کد خبر 619889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.