شکست دقایق پایانی عربستان مقابل کرواسی

تیم ملی کرواسی در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ به سختی مقابل عربستان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب دیداری دوستانه پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز _چهارشنیه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران تیم‌های عربستان و کرواسی در ورزشگاه ملک فیصل بن حمد شهر ریاض به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار که آخرین دیدار تدارکاتی دو تیم پیش از آغاز جام جهانی به شمار می‌رفت، به نوعی شبیه سازی اولین بازی دو تیم در جام جهانی پیش قلمداد می‌شد. عربستان که در اولین بازی خود در جام جهانی باید به مصاف آرژانتین برود در این دیدار مقاومت خوبی مقابل کرواسی نشان داد اما بالاخره در دقیقه ۸۲ کراماریچ قفل دروازه عربستان را شکست. چهار دقیقه بعد نیز کرواسی به گل رسید اما پس از بررسی در کمک داور ویدئویی، این گل پذیرفته نشد تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسید.

کرواسی که در اولین بازی خود در جام جهانی، مراکش را در پیش دارد در دیدارهای قبلی خود نیز که در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برگزار شده بود عملکرد خوبی داشت به طوری که در سه دیدار قبلی‌اش پیش از بازی با عربستان تیم‌های اتریش، دانمارک و فرانسه را شکست داده بود.

به گزارش ایمنا، عربستان در گروه C جام جهانی با آرژانتین، لهستان و مکزیک هم گروه است و کرواسی در گروه F، بلژیک، کانادا و مراکش را در پیش دارد.

کد خبر 619876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.