فرد خاطی که به ماموران پلیس شیراز حمله کرد دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت:نظم و امنیت در شیراز برقرار است و با متخلفانی که امنیت شهر و کشور را برهم بزنند، برخود می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار رهام‌بخش حبیبی امروز _چهارشنبه بیست و پنجم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی فراخوان‌های رسانه‌های معاند برای تجمعات اعتراضی و غیرمجاز، مأموران موتورسوار یگان امداد شهرستان شیراز برای برقراری نظم و امنیت در محدوده بلوار "دکتر شریعتی" شیراز مستقر شدند.

وی ادامه داد: راننده یک دستگاه خودرو وانت پیکان به سمت موتورسواران یگان امداد مستقر در این بلوار به صورت تهاجمی حرکت و به پنج دستگاه موتورسیکلت سازمانی برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بر اثر این برخورد، موتورسیکلت‌های کارکنان یگان امداد دچار خسارت و شش نفر از راکبان و ترک‌ نشینان موتورسیکلت‌ها مجروح شدند، گفت: با سرعت عمل مأموران‌انتظامی، خودرو متوقف و راننده دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.

وی با اشاره به اینکه کارکنان مجروح شده به مرکز درمانی انتقال داده شدند و در حال حاضر وضعیت عمومی آنها رضایت‌بخش اعلام شده است، افزود: هدف مأموران پلیس برقراری نظم و امنیت عمومی در جامعه است و در این راستا با افرادی که بخواهند به مأموران پلیس تعرض کنند، برخورد قانونی می‌شود.

کد خبر 619820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.